Branża gastronomiczna daje wiele możliwości, dzięki którym można zarobić dodatkową gotówkę. Jeśli sam zastanawiasz się, jak skutecznie uzyskać ekstra pensję, przeczytaj ten artykuł i poznaj kilka prostych pomysłów, dzięki którym zwiększysz swoje przychody.
Praca na kilku stanowiskach
Świetnym sposobem na dodatkową pensję w branży jest praca na kilku stanowiskach. Do jej zalet należy chociażby brak obowiązku pogodzenia kilku grafików, gdyż dodatkowe czynności można wykonywać w miejscu obecnej pracy. Jednak decydując się na taką formę, trzeba wziąć pod uwagę kwestie logistyczne, dobre zorganizowanie, a przede wszystkim dostosowanie modelu pracy do warunków lokalu tak, by dodatkowe czynności nie były realizowane kosztem innych. Jaką posadę można w ten sposób wykonywać? Jeśli na przykład jesteś kelnerem, a w restauracji przyjmujesz mnóstwo zamówień online, możesz zgłosić się do pracy kuriera i zająć się doraźnymi dowozami.
Imprezy okolicznościowe i ich obsługa
Często zdarza się, że organizatorzy poszukują personelu, który będzie w stanie obsłużyć gości na danym wydarzeniu. To dobry sposób na dodatkowe zajęcie, który łatwo można zgrać z grafikiem w pracy, bo najczęściej wiąże się z jednorazową ofertą. Jeśli masz na przykład plan na cały miesiąc możesz sprawdzić, w które dni będziesz mógł poświęcić się dodatkowym obowiązkom. Wiele takich okazji pojawia się na portalach z ofertami pracy lub grupach na Facebooku, powiązanych z Twoim miastem. Organizatorzy lubią szukać pracowników “na już”, dlatego by nie przegapić takich ofert, odwiedzaj strony na bieżąco.
Polecanie i zarabianie
Najprostsze rozwiązania często okazują się najskuteczniejszymi. Jednym z nich są polecenia, za które otrzymuje się dodatkową gotówkę. Dlaczego ten sposób jest aż tak łatwy i skuteczny? Bo dziś każdy chętniej korzysta i kupuje to, co polecił mu znajomy lub inna osoba z branży. Stąd rekomendacje mogą szybko przynieść pożądany efekt i stać się prostą metodą na dodatkową pensję. Programy afiliacyjne nie wiążą się z dodatkowymi umowami czy kosztami w przypadku, gdy np. nie dochodzi do zakupu polecanego rozwiązania. Co więcej reklamowane rozwiązania można polecać dowolnej liczbie pracownikom z branży, co daje szerokie pole możliwości i większą szansę na udane rekomendacje.
Programy afiliacyjne skierowane są do wszystkich związanych z gastronomią. Mogą przystąpić do nich kelnerzy, kucharze, właściciele i managerowie lokali, a także przedstawiciele handlowi czy dostawcy produktów. Często zdarza się także, że zasady czy wynagrodzenie takiej współpracy można ustalić tak naprawdę indywidualnie.
Więcej o programie partnerskim można dowiedzieć, odwiedzając stronę internetową. Jeśli chciałbyś przystąpić do jednego z nich wystarczy, że wypełnisz formularz dostępny tutaj.