Sofitel oficjalnym partnerem sezonu francuskiego w Operze Bałtyckiej

0
1491
Sofitel Hotels & Resorts, luksusowa marka należąca do AccorHotels, została oficjalnym partnerem Sezonu Francuskiego Opery Bałtyckiej. Oferta Opery Bałtyckiej w sposób szczególny wpisuje się w wartości marki Sofitel, której bliski jest świat kultury i sztuki, a także podkreśla jej francuskie korzenie.


Ekskluzywne partnerstwo

Zlokalizowane w Sopocie, Warszawie i Wrocławiu hotele Sofitel to synonimy elegancji i luksusu połączone z wyrafinowanym pięknem i nowoczesnym, francuskim stylem. Do tych wartości nawiązuje Opera Bałtycka, której bieżący repertuar przenosi nas w nadsekwańskie, tętniące życiem przestrzenie. Sezon Francuski jest kolejnym cyklem tematycznym Opery. Obejmuje spektakle francuskich kompozytorów, gościnne występy solistów i muzyków, a także różnorodne wydarzenia artystyczne i edukacyjne, łączące je z kulturą Francji.

Nadsekwański repertuar nad Bałtykiem

Rozpoczęcie współpracy marki Sofitel z trójmiejską operą, uświetniła premiera klasycznego dzieła operowego – „Poławiacze pereł” Georges’a Bizeta. Podczas premierowego spektaklu, marka Sofitel została zaprezentowana publiczności jako oficjalny partner wydarzenia. Kolejną zaplanowaną w ramach Sezonu Francuskiego premierą będzie „Orfeusz w Piekle” Jaques’a Offenbacha, ponadczasowe dzieło muzyczne skomponowane do libretta Ludovica Halévy’ego i Hectora Crémieux.

Próba generalna Poławiaczy Pereł w Operze Bałtyckiej; Foto: Krzysztof Mystkowski / KFP

Mecenat Kultury w Polsce

Marka Sofitel od wielu lat jest mecansem i ambasadorem kultury w Polsce. Muzyka i sztuka tworzą jeden z jej głównych filarów. Poprzez koncerty i spotkania z artystami organizowane w stylowych przestrzeniach hotelowych, Sofitel zabiera swoich gości w fascynującą muzyczną podróż. Partnerstwo z Operą Bałtycką w naturalny sposób wpisuje się również w celebrowane w hotelach Sofitel wielkie święto muzyki – Fête de la Musique. Marka aktywnie wspiera tę zainicjowaną 37 lat temu w Paryżu ideę promowania kultury poprzez muzykę. Dzięki temu, niezależnie od kraju, każdy Sofitel gwarantuje gościom prawdziwe doświadczenie nowoczesnego, francuskiego stylu życia.

Sofitel Hotels & Resorts to marka hoteli będących ambasadorem nowoczesnego francuskiego stylu życia, kultury i sztuki na całym świecie. Założona w 1964 r., jest pierwszą międzynarodową marką luksusowych hoteli wywodzącą się z Francji. Oferuje ponad 120 eleganckich i wyjątkowych hoteli w najbardziej cenionych miejscach na świecie. Emanując wyrafinowanym i dyskretnym wyczuciem nowoczesnego luksusu, zawsze łączy odrobinę francuskiej dekadencji z lokalną kulturą. Kolekcja Sofitel obejmuje takie godne uwagi hotele jak Sofitel Paris Le Faubourg, Sofitel London St James, Sofitel Monachium Bayerpost, Sofitel Rio de Janeiro Ipanema, Sofitel Washington DC Lafayette Square, Sofitel Sydney Darling Harbour i Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Sofitel jest częścią grupy AccorHotels, światowego lidera w dziedzinie podróży i stylu życia, która zaprasza gości do odkrywania wyjątkowych doznań w ponad 4 300 hotelach, ośrodkach wypoczynkowych i rezydencjach, a także około 10 000 najlepszych domów prywatnych na całym świecie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.