Sofitel Warsaw Victoria uruchamia zespół Talent & Culture

0
856
Fot.: Materiały prasowe Sofitel Warsaw Victoria

W Sofitel Warsaw Victoria powstał nowy zespół Talent & Culture, który działać będzie pod sterami Małgorzaty Podbielskiej.

Głównymi obszarami działań Departamentu Talent & Culture będzie wzmacnianie zaangażowania poprzez tworzenie przyjaznego środowiska pracy opartego o otwartą komunikację, zaufanie, wzajemny szacunek, innowację, przy jednoczesnej dbałości o jak najlepsze doświadczenia naszych Gości i ambicji dotyczących rozwoju jednostek i całej organizacji.

„Dotychczas w hotelu nie funkcjonowało wsparcie Talent&Culture w takim wymiarze. Powołujemy dwie utalentowane osoby, by Sofitel Warsaw Victoria stał się hotelem pierwszego wyboru dla najwiekszych Talentów w branży, a atmosfera, którą pomogą utworzyć pozwalała na zrównoważoną realizację aspiracji Właściciela oraz postawionych przed nami celów biznesowych. Liczę, że nowa organizacja pomoże umocnić dumę z przynależnosci do Sofitel Warsaw Victoria oraz wprowadzić naszą gościnność na kolejny poziom doskonałości. Bardzo się cieszę na tę współpracę” – skomentowała Aneta Lewandowska Dyrektor Generalna Sofitel Warsaw Victoria.

Dział T&C tworzą ludzie – Małgorzata Podbielska Kierownik Zarządzania Talentami i Kulturą Organizacyjną oraz Marta Nozderka, która objęła stanowisko Kierownika Szkoleń i Rozwoju.

Małgorzata ukończyła studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Project Managementu. Od 8 lat związana jest z Sofitel Warsaw Victoria, gdzie przeszła przez wszystkie szczeble kariery począwszy od gastronomii, administracji docierając do pełnienia funkcji T&C Managera. Hotelarstwo traktuje po pierwsze jako pasję, po drugie jako zawód i plan na życie. Wolny czas spędza podróżując, czytając książki oraz robiąc zdjęcia. Mówi, że: „W hotelarstwie jest coś magicznego, coś czego nie czuje się przechodząc przez próg 15 -piętrowego biurowca. W hotelowym powietrzu unosi się gościnność i życzliwość. Ta branża zawiera w sobie wszystko co cenię w życiu, co cenię w pracy: szacunek, pasję, pokorę, kreatywność, przekraczanie swoich granic, wdzięczność, kontakt z drugim człowiekiem i empatię. Czy jest inny zawód, który łączy w sobie tak wiele?”

Marta z wykształcenia jest socjologiem i psychologiem z doświadczeniem trenerskim. Przez wiele lat pracowała jako trener w firmie szkoleniowej a następnie jako specjalista HR w branży IT. Nim dołączyła do zespołu Sofitel Warsaw Victoria pracowała przez 4 lata jako specjalista HR w Hilton Warsaw City zajmując się tam sprawami kadrowymi oraz rekrutacją. Sama sobie mówi, że ma osobowość usługową i żałuje, że do branży trafiła tak późno. W czasie wolnym uwielbia podróże te mniejsze i większe. Uwielbia gotować, karmić i gościć bliskich i przyjaciół.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.