W Sofitel Warsaw Victoria powstał nowy zespół Talent & Culture, który działać będzie pod sterami Małgorzaty Podbielskiej.
Głównymi obszarami działań Departamentu Talent & Culture będzie wzmacnianie zaangażowania poprzez tworzenie przyjaznego środowiska pracy opartego o otwartą komunikację, zaufanie, wzajemny szacunek, innowację, przy jednoczesnej dbałości o jak najlepsze doświadczenia naszych Gości i ambicji dotyczących rozwoju jednostek i całej organizacji.
„Dotychczas w hotelu nie funkcjonowało wsparcie Talent&Culture w takim wymiarze. Powołujemy dwie utalentowane osoby, by Sofitel Warsaw Victoria stał się hotelem pierwszego wyboru dla najwiekszych Talentów w branży, a atmosfera, którą pomogą utworzyć pozwalała na zrównoważoną realizację aspiracji Właściciela oraz postawionych przed nami celów biznesowych. Liczę, że nowa organizacja pomoże umocnić dumę z przynależnosci do Sofitel Warsaw Victoria oraz wprowadzić naszą gościnność na kolejny poziom doskonałości. Bardzo się cieszę na tę współpracę” – skomentowała Aneta Lewandowska Dyrektor Generalna Sofitel Warsaw Victoria.
Dział T&C tworzą ludzie – Małgorzata Podbielska Kierownik Zarządzania Talentami i Kulturą Organizacyjną oraz Marta Nozderka, która objęła stanowisko Kierownika Szkoleń i Rozwoju.
Małgorzata ukończyła studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Project Managementu. Od 8 lat związana jest z Sofitel Warsaw Victoria, gdzie przeszła przez wszystkie szczeble kariery począwszy od gastronomii, administracji docierając do pełnienia funkcji T&C Managera. Hotelarstwo traktuje po pierwsze jako pasję, po drugie jako zawód i plan na życie. Wolny czas spędza podróżując, czytając książki oraz robiąc zdjęcia. Mówi, że: „W hotelarstwie jest coś magicznego, coś czego nie czuje się przechodząc przez próg 15 -piętrowego biurowca. W hotelowym powietrzu unosi się gościnność i życzliwość. Ta branża zawiera w sobie wszystko co cenię w życiu, co cenię w pracy: szacunek, pasję, pokorę, kreatywność, przekraczanie swoich granic, wdzięczność, kontakt z drugim człowiekiem i empatię. Czy jest inny zawód, który łączy w sobie tak wiele?”
Marta z wykształcenia jest socjologiem i psychologiem z doświadczeniem trenerskim. Przez wiele lat pracowała jako trener w firmie szkoleniowej a następnie jako specjalista HR w branży IT. Nim dołączyła do zespołu Sofitel Warsaw Victoria pracowała przez 4 lata jako specjalista HR w Hilton Warsaw City zajmując się tam sprawami kadrowymi oraz rekrutacją. Sama sobie mówi, że ma osobowość usługową i żałuje, że do branży trafiła tak późno. W czasie wolnym uwielbia podróże te mniejsze i większe. Uwielbia gotować, karmić i gościć bliskich i przyjaciół.