Sprzedać 1 pokój za 1000 zł czy 1000 pokoi za 1 zł – co lepsze? (Horeca Radio)

0
1601
W kolejnym odcinku audycji z cyklu „Revenue Manager” prowadzący Rafał Krzycki oraz Krzysztof Głąbiński, VP Commercial w Lybra Tech i założyciel firmy szkoleniowo-doradczej, wraz z zaproszonym gościem Pawłem Kanadysem, Revenue Managerem w Airport Hotel Okęcie, starają się odpowiedzieć na pytanie, czy lepiej sprzedać mało ale drogo, czy dużo ale tanio.


Pobierz audycję w formacie MP3

Paweł Kanadys swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2011 roku od stanowiska recepcjonisty w Hotelu Campanile w Lublinie. Od przeszło pięciu lat pracuje w stołecznym Airport Hotel Okęcie, gdzie od lutego 2016 roku realizuje się jako Revenue Manager.

W minionym miesiącu Paweł Kanadys był gościem Rafała Krzyckiego i Krzysztofa „Krisa” Głąbińskiego w audycji z cyklu „Revenue Manager”, w którym zdradzane są tajniki pracy specjalistów zatrudnionych na tym odpowiedzialnym stanowisku. Zapraszamy do wysłuchania audycji pt. „Sprzedać 1 pokój za 1000 zł czy 1000 pokoi za 1 zł – co lepsze?”

„Musimy wziąć pod uwagę fakt, iż revenue management to nie tylko zarządzanie przychodem, ale też strona kosztowa. Jeśli zatem sprzedamy jeden pokój za tysiąc złotych, mamy do posprzątania tylko jeden pokój, do tego dochodzi jeszcze zużycie mediów. W przypadku tysiąca pokoi za złotówkę (…) koszt jest oczywiście zdecydowanie większy. Cena nie powinna jednak wynosić ani 1000 zł, ani 1 zł – powinna być odpowiednia do aktualnego okresu, w którym się znajdujemy.”

Paweł Kanadys – Revenue Manager w Airport Hotel Okęcie

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.