Sprzedaż B2B odc. 1 – Zapytanie o ofertę (Horeca Radio)

4
1359
Zapraszamy do wysłuchania pierwszej audycji nowego cyklu „Sprzedaż B2B”. W tym odcinku Blanka Retmańska-Man, Maciej Straus oraz gospodarz Rafał Krzycki rozmawiają o zapytaniach ofertowych. Co się z nimi dzieje, kto powinien na nie odpowiadać i w jakim czasie.


Podsumowanie audycji ZAPYTANIE OFERTOWE – warto przeczytać

Maciej Straus specjalizuje się w zarządzaniu i budowaniu marek hotelowych. W ciągu całej swojej pracy przeszedł drogę od instruktora harcerstwa, kierownika restauracji, młodszego kucharza, brand managera, dyrektora sprzedaży i hotelu oraz wykładowcy. Ludzie cenią go za dużą empatię i poczucie humoru. Od kilku lat buduje przekonanie w branży hotelarskiej, iż media społecznościowe również sprzedają. Podczas studiów psychologicznych i informatycznych zrozumiał jak kluczowa jest analiza i właściwe interpretowanie otaczającej nas rzeczywistości i danych. To wszystko sprawiło, że od kilku lat z powodzeniem angażuje się w kolejne projekty hotelowe i gastronomiczne.

Obecnie zarządza czterogwiazdkowym Hotelem Afrodyta Business & SPA pod Warszawą.

Blanka Retmańska-Man z branżą Horeca związana od ponad 10 lat. Propagator idei: onlinowej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Managment oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami. Kładzie nacisk na edukacje rynku w zakresie sprzedaży i zarządzania eventami. Dlatego publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży horeca z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Zjazdach Dyrektorów Hoteli Niezależnych, Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel.

Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych. Jest prezesem spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM. Współautorka systemu Horeca Idea, będącego dedykowanym programem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. Jest on niezbędnym narzędziem dla hoteli i centrów konferencyjnych. Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Jak mówi o sobie specjalizuje się w „naprawianiu” działów sprzedaży. Audytuje firmy w zakresie efektywnej sprzedaży eventów. Dokonuje analizy produktów pod kątem ich jakość i atrakcyjności, ceny sprzedaży oraz rentowności. Weryfikuje wewnętrzne procesy komunikacji między działami, proces kontaktu z klientem oraz skuteczność sprzedaży i znajomość oferty. Prowadzi szkolenia dla pracowników działu sprzedaży i gastronomii i managerów i dyrektorów działów sprzedaży, dla sieci hotelowych. Współautorka portalu do rezerwacji online imprez. Współzałożycielka Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych. Zajmuje się mapowaniem procesów rozszerzając funkcjonalności systemu Horeca Idea. Realizuje coroczne badanie rynku w zakresie jakości oferty konferencyjnej hoteli i centrów konferencyjnych. Przeprowadza badanie: oferta eventowa oczami klienta biznesowego.

Maciej Straus wraz z Blanką Retmańską – Man poprowadzą warsztat sprzedażowy podczas wiosennej edycji konferencji Hotel Meeting, która odbędzie się 15 kwietnia w Warszawskim Airport Hotel Okęcie.

Partnerzy audycji:

        

4 KOMENTARZE

  1. Pan Straus brzmi trochę jak zaklinacz węży ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Nie znam człowieka ale czekam na kolejne odcinki, szczera rozmowa i gajnie, że Pan Straus mówi prawdę co działa co nie i nad czym pracuje. Bardzo dobre nagranie. Trochę słabo słychać Panią Blankę

  2. Wysłuchałam audycji po tym jak byłam na warsztatach sprzedażowych, które prowadził również Pan Maciek i muszę powiedzieć, że dawno nie spotkałam się z takim wulkanem energii, dowcipu, luzu ale i ogromnej wiedzy branżowej z zarządzania i nowych technologii w sprzedaży. Wróciłam do hotelu z pomysłami, nową energią i chęcią dalszej pracy bo jednak się da ale trzeba być zorganizowanym i konsekwentnym. Poznałam Pana Maćka na Hotel Meeting i mam nadzieje, że kolejne edycje będą miały również ofertę takich warsztatów z innymi prowadzącymi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.