Starbucks otwiera w Polsce kawiarnię z wyjątkowym designem

0
1513
Od dzisiaj klienci mogą odwiedzać nową kawiarnię Starbucks w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej 75C w Warszawie. To już 68. lokal amerykańskiej sieci w Polsce i drugi w tym samym miejscu, ale wyjątkowy pod względem wyglądu, bowiem odbiegający od stereotypowego wizerunku marki.

Lokalizacja nowej warszawskiej kawiarni Starbucks to pierwsze piętro odświeżonej i rozbudowanej strefy gastronomicznej w CH Atrium Promenada. Zagospodarowana powierzchnia ma 130 m2, dzięki czemu miejsc siedzących wystarczy dla ponad 60 gości. W środkowej części lokalu umiejscowiono bar z możliwością podglądu pracy Coffee Masterów przyrządzających napoje dla gości.

Zupełnym novum jest niestandardowy design kawiarni. Wnętrze zostanie nastrojowo oświetlone, co w połączeniu ze stonowaną kolorystyką wprowadzi w lokalu przyjemną atmosferę. Na ścianach zostaną umieszczone prace artystów, a jako dodatkowa dekoracja – mająca związek z uprawą stuprocentowej Arabiki na wysoko położonych plantacjach górskich – ręcznie malowana rzeźba wycięta z metalu.

„Bardzo cieszymy się z tego, że możemy poszerzyć naszą ofertę dla Gości i oprócz dotychczasowej lokalizacji na parterze otworzyć drugą kawiarnię Starbucks w Centrum Handlowym Atrium Promenada. Podróż zmysłów, w którą wybiorą się klienci nowej części Promenady jest również istotnym elementem unikalnego kawowego doświadczenia oferowanego w naszych restauracjach” – tłumaczy Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks na Polskę i Bałkany.

W 1971 roku w Seattle nastąpił początek bogatej historii związanej z powstaniem jednej z najpopularniejszych sieci kawiarni na świecie – Starbucks Coffee Company. Aktualnie firma zarządzana przez Kevina Johnsona specjalizuje się w segmencie sprzedaży, pozyskiwania i palenia kawy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.