Nowy rok pod znakiem kolejnych inauguracji kawiarni marki Starbucks

1
1495
Spółka AmRest zarządza kawiarniami marki Starbucks na siedmiu rynkach. Polski znajduje się wśród najważniejszych na Starym Kontynencie. Nie dziwi więc, że w planach na obecny rok znajdują się inauguracje kolejnych lokali nad Wisłą.

„W 2019 roku planujemy ok. 10 otwarć. W kolejnych latach zamierzamy dalej otwierać przynajmniej taką liczbę kawiarni rocznie. Na tę chwilę szacuję potencjał rynku w Polsce na 140-150 kawiarni Starbucks. Możemy więc się docelowo podwoić. W ciągu najbliższych kilku lat będziemy się starać ten potencjał wykorzystać. Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasi goście nas oczekują” – zapowiada Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks.

Starbucks celuje głównie w miasta, w których kawiarnie popularnej sieciówki już z powodzeniem funkcjonują, natomiast niewykluczone są debiuty w nowych ośrodkach. Jak tłumaczy jednak Sielecki, nie będzie to duża skala. Dyrektor Regionalny podkreśla również, że znaczną częścią grupy docelowej Starbucksa są osoby w wieku 17-35 lat (zwłaszcza kobiety w wieku 25-35 lat).

W ubiegłym roku powstało w naszym kraju 7 nowych punktów jednej z najpopularniejszych na świecie sieci kawiarni. Ostatnia inauguracja miała miejsce 27 grudnia 2018 w Krakowie, w zabytkowym Pałacu Wołodkiewiczów.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.