Starbucks wprowadza zupełnie nowy rodzaj kawy

0
1044

Starbucks, popularna sieć kawiarni, wprowadziła do swojej oferty nową kawę z dodatkiem oliwy z oliwek o nazwie „Oleato”. Tymczasowy dyrektor generalny firmy, Howard Schultz, nazwał to przełomowym momentem w historii Starbucks, tworzącym nową kategorię kawy. Schultz dodał, że pomysł na nową kawę z oliwą z oliwek narodził się po inspirującej podróży na Sycylię.

Nowy napój zostanie wprowadzony najpierw we włoskich kawiarniach, a później pojawi się na niektórych rynkach amerykańskich wiosną tego roku. „Oleato” Starbucks ma podbić rynek i zrewolucjonizować branżę kawową.

Wraz z wprowadzeniem kawy z oliwą z oliwek Starbucks wprowadza do sprzedaży również espresso martini, które będzie dostępne w wybranych kawiarniach we Włoszech, a także w Seattle i Nowym Jorku.

Schultz wprowadza nową linię produktów w symbolicznym momencie. W kwietniu przestanie być dyrektorem generalnym amerykańskiej sieci. Zastąpi go Laxman Narasimhan. Schultz pozostanie jednak w zarządzie i będzie działał jako ambasador marki „Oleato”.

W odpowiedzi na rosnącą inflację, Starbucks podniósł ceny o około 5 proc. mimo trudnego środowiska makroekonomicznego, Schultz zachowuje optymizm i wskazuje, że od czasu objęcia przez niego stanowiska tymczasowego dyrektora generalnego, wartość rynkowa firmy wzrosła o około 40 mld dolarów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.