Starbucks zapowiada dynamiczny rozwój w Polsce i za granicą

0
1347
Jak zdradził w wywiadzie dla portalu retailnet.pl Dyrektor Regionalny Starbucks na Polskę i Bałkany, w tym roku ma pojawić się co najmniej 12 nowych kawiarni tej marki w kraju nad Wisłą. Najnowsze z nich otwarto w nowoczesnym budynku Villa Metro w Warszawie oraz w przestrzeni miejskiej Forum Gdańsk.

 

Sieć kawiarni Starbucks stawia na dynamiczny rozwój. Oprócz tradycyjnych lokali przedsiębiorstwo wprowadza do swojej oferty usługę Starbucks Premium Self Service oraz poszerza asortyment o nowe napoje – Cappucino Freddo oraz lemoniadę Iced Tea. Rozwój marki zakłada jednak nie tylko obecność w dużych ośrodkach miejskich, ale także w innych miastach ze względu na zwiększające się zainteresowanie kawą jako napoju.

W minionych miesiącach Starbucks rozpoczął też współpracę z food blogerami, którzy przygotowywali dania idealnie komponujące się z konkretną mieszanką kaw.

 

Nie tylko rozwój, ale i odpowiedzialność

Starbucks promuje również postawy pro-ekologiczne, oferując zniżkę na zakup napoju dla osób korzystających z kubków wielorazowego użytku. Firma pragnie przyczynić się do zmniejszenia ilości odpadów, angażując się w lokalne inicjatywy. W najbliższym czasie planowane jest rozszerzenie działalności poza Polskę – wejście firmy na rynek serbski.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.