Sieć kawiarni Starbucks stawia na dynamiczny rozwój. Oprócz tradycyjnych lokali przedsiębiorstwo wprowadza do swojej oferty usługę Starbucks Premium Self Service oraz poszerza asortyment o nowe napoje – Cappucino Freddo oraz lemoniadę Iced Tea. Rozwój marki zakłada jednak nie tylko obecność w dużych ośrodkach miejskich, ale także w innych miastach ze względu na zwiększające się zainteresowanie kawą jako napoju.
W minionych miesiącach Starbucks rozpoczął też współpracę z food blogerami, którzy przygotowywali dania idealnie komponujące się z konkretną mieszanką kaw.
Nie tylko rozwój, ale i odpowiedzialność
Starbucks promuje również postawy pro-ekologiczne, oferując zniżkę na zakup napoju dla osób korzystających z kubków wielorazowego użytku. Firma pragnie przyczynić się do zmniejszenia ilości odpadów, angażując się w lokalne inicjatywy. W najbliższym czasie planowane jest rozszerzenie działalności poza Polskę – wejście firmy na rynek serbski.