Stava dołączyła do Polskiej Organizacji Franczyzodawców

0
1160

Firma Stava, pierwsza franczyza gastro-kurierska w Europie, dołącza do grona firm zrzeszonych w Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Wśród aktywnych członków organizacji znajdują się takie marki jak McDonald’s Polska, Eurocash, Carrefour czy Żabka.

Stava jest pierwszą w Europie franczyzą w branży dowozów posiłków. Usługi gastro-kurierskie oferowane przez oddziały franczyzowe pomagają restauracjom rozwijać biznes w oparciu o dowozy, sprowadzając kwestię dostawy posiłku do kilku kliknięć na tablecie. Obecnie do sieci franczyzowej Stava należy 21 oddziałów kurierskich w Polsce, a kolejne otwierane są w tempie średnio jednego nowego oddziału co dwa tygodnie.


Firma rozpoczęła  działalność w czerwcu 2014 roku jako jeden z pionierów usług kurierskich dla gastronomii w Polsce. Na ten rok w planach jest ekspansja zagraniczną. Firma aktualnie poszukuje pierwszego franczyzobiorcy w Niemczech.

Od początku skoncentrowaliśmy się na rozwoju know-how oraz narzędzi informatycznych zapewniających wysoką efektywność logistyczną i administracyjną prowadzonej działalności, co pomogło nam osiągnąć istotną, kilkuletnią przewagę na tym polu. Na ten rok planujemy ekspansję zagraniczną. Szukamy pierwszego franczyzobiorcy w Niemczech. Wierzymy, że stając się członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców będziemy mogli dzięki zdobytej wiedzy i sieci kontaktów rozwijać się jeszcze szybciej – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava.

Polska Organizacja Franczyzodawców powstała w 2000 r. Misją organizacji jest stworzenie najlepszych warunków dla rozwoju franczyzy w Polsce, zwłaszcza w dziedzinie zagadnień prawnych i finansowych. POF jest animatorem rynku. Promuje franczyzę i biznes na swoim. W ciągu 19 lat istnienia organizacji polski rynek franczyzy wzrósł z 95 do ponad 1200 marek franczyzowych. Polska Organizacja Franczyzodawców jest członkiem Europejskiej Federacji Franczyzy (od 2010 roku) i Światowej Rady Franczyzy (od 2011 roku).

 – Polska Organizacja Franczyzodawców zrzesza globalne marki takie jak McDonald’s czy Carrefour, ale nasza branża się zmienia. Coraz ważniejszą rolę odgrywają w niej franczyzodawcy rozwijający autorskie, lokalne pomysły. Idealnym tego przykładem jest Stava, innowacyjna firma będąca liderem swojej branży. Bardzo się cieszymy, że takie podmioty dołączają do naszej organizacji – mówi Monika Dąbrowska, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

Stava dysponuje autorskim oprogramowaniem, które w 100% automatycznie rozdziela zlecenia kurierom. Dzięki temu, firma unika konieczności zaangażowania kosztownych dyspozytorów, jednocześnie redukując liczbę potrzebnych na mieście kurierów o 30 do 50% dzięki zaawansowanym algorytmom logistycznym. Stava zautomatyzowała również administracyjną stronę dowozów posiłków z restauracji w stopniu ograniczającym pracochłonność do mniej niż 10 godzin tygodniowo.

Dzięki wysokiej automatyzacji i najwyższej efektywności w branży, oddziały Stava są zyskowne nawet przy umiarkowanej skali, pozwalając naszym franczyzobiorcom działać w miastach już od 50 tys. mieszkańców wzwyż. Udostępniane franczyzobiorcom narzędzia pozwalają im zapewnić restauracjom nie tylko ograniczenie kłopotów z utrzymaniem własnych pojazdów i kurierów, ale również zawsze niższe koszty i szybsze dostawy w porównaniu do zatrudniania własnych kierowców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.