Stava i Restaumatic zintegrowały swoje systemy informatyczne, aby ułatwić restauracjom przekazywanie zamówień na jedzenie z dowozem do realizacji przez wyspecjalizowanych gastro-kurierów. Dzięki tej współpracy, zamówienia, które otrzymują restauracje korzystające z oprogramowania Restaumatic automatycznie są przydzielane kurierom Stava.
Integracje technologiczne są jednym z motorów wzrostu rynku dowozów jedzenia. Zapewniają restauracjom dostęp do bardziej kompleksowych rozwiązań i pozwalają zaoszczędzić cenny czas. Płynna wymiana informacji między różnymi usługami oraz automatyzacja procesów sprawiają, że zarządzanie biznesem gastronomicznym staje się po prostu łatwiejsze.
Stava i Restaumatic zintegrowały swoje systemy, aby ułatwić obsłudze restauracji zarządzanie zamówieniami z różnych źródeł i przekazywanie zleceń automatycznie dla gastro-kurierów. Po pilotażu w wybranych lokalach, rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich klientów Stava, którzy korzystają z oprogramowania Restaumatic.
Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava S.A.
Integracje technologiczne są jednym z motorów wzrostu sektora delivery, ponieważ zapewniają restauratorom szersze spektrum optymalizacji działalności. Współpraca Stava z Restaumatic jest kolejnym krokiem w stronę usprawnienia procesów obsługi zamówień na dowóz i konsekwentną realizacją naszej wizji rozwoju oferty dla gastronomii.
Dzięki integracji technologicznej Stava i Restaumatic, załogi lokali gastronomicznych nie muszą ciągle przepisywać zamówień czy też menu lub adresów dla kurierów między różnymi aplikacjami. Ogranicza to liczbę błędów i znacząco skraca czas realizacji zamówień.
Marek Skubacz, prezes Restaumatic
Zdajemy sobie sprawę z tego, że wielu naszych obecnych i potencjalnych klientów boryka się z organizacją dostaw, to dość skomplikowane i czasochłonne przedsięwzięcie. Rozpoczynając współpracę ze Stavą zdejmujemy im ten ciężar z barków. Wpisuje się to w naszą misję i metodyczne działania – jesteśmy po to, aby pomagać w prowadzeniu i rozwoju biznesów gastronomicznych.