Stava i Restimo ułatwiają zarządzanie zamówieniami

0
920
Fot.: Materiały prasowe Stava

Stava rozszerza swoją ofertę poprzez integrację z Restimo – narzędziem do zarządzania zamówieniami z różnych źródeł, ale z jednego tabletu. Dzięki tej współpracy, klienci obu firm mogą przyspieszyć zarządzanie zamówieniami i dowozami, oszczędzając czas i unikając błędów.

Restauratorzy korzystający z aplikacji RestHub, dzięki automatycznej wysyłce zleceń do systemu Stava, zaoszczędzą czas i skupią się w większym stopniu na przygotowaniu pysznych dań dla swoich klientów. Integracje technologiczne są gwarantem jeszcze lepszych doświadczeń konsumentów oraz ułatwiają funkcjonowanie lokali, oszczędzając czas zespołu restauracji.

Grzegorz Aksamit, wiceprezes i CTO Stava S.A., podkreśla, że konsekwentnie realizują strategię rozwoju oferty dla restauratorów poprzez integracje z rozwiązaniami dla gastronomii. Komplementarne produkty i usługi powinny być ze sobą łączone, co stanowi ogromną wartość dla restauratorów i ważne narzędzie w budowaniu biznesu.

Arek Bielecki, współzałożyciel Restimo, zwraca uwagę na wyzwania, jakie stawia obsługa wielu tabletów oraz ręczne przepisywanie danych z aplikacji jedzeniowej do Stavy, co generowało niepotrzebne błędy i wydłużało czas przygotowania zamówienia. Dzięki integracji obu systemów restauracje zredukują koszty, a klienci szybciej otrzymają swoje zamówienia.

Integracje technologiczne mają ogromne znaczenie dla profesjonalizacji dowozów i rozwoju rynku gastronomicznego w Polsce. Stava i Restimo są tego świetnym przykładem, łącząc swoje produkty i usługi, by jeszcze bardziej ułatwić codzienną pracę restauratorom oraz zapewnić najlepsze doświadczenia dla ich klientów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.