W tym roku miasto przygotowało specjalną zimową odsłonę strony internetowej – warsawcitybreak.com. Pod tym adresem można znaleźć wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zimowo-świątecznej oferty Warszawy, w której znajdują się jarmarki, iluminacje, oferty wycieczkowe i noclegowe, opracowane niekiedy specjalnie na ten wyjątkowy okres. Bogata oferta została przygotowana w trzech językach, by obcokrajowcy mogli bez problemu poruszać się w gąszczu atrakcji.
Zimowy city break w Warszawie to również czas wytężonej pracy dla stołecznych hoteli. Te prześcigają się w ofertach, by Święta Bożego Narodzenia nabrały magicznego wymiaru.
„W Święta śpiesz się powoli, a my pomożemy Ci na nowo odkryć ich tajemnicę. Dla gości hotelowych, turystów, ale i Warszawiaków przygotowaliśmy wiele atrakcji. Uruchamiamy specjalne menu, w którym znajdują się m.in. ragout z dziczyzny, gratin z grzybami i sosem Porto czy udko kaczki confit z gnocchi buraczanym i żurawiną. Dla wszystkich przygotowaliśmy też welcome hot drink – pyszne, grzane wino. Firmy i korporacje zapraszamy na przyjęcia świąteczne. Nasz szef kuchni przygotował magiczne menu. W zestawach świątecznych znajdzie się 8 aż przystawek zimnych, jedna ciepła, dwie zupy, cztery dania główne i trzy rodzaj ciast. Pomyśleliśmy także o doznaniach kulturalnych. Ruszamy ze świątecznym kinem (seanse w każdy wtorek o godzinie 20:00) i utworami świątecznymi granymi na żywo (recitale w każdy czwartek o 20:00). Wstęp wolny” – zachęca Piotr Owczarski, szef Hotelu Gordon w Warszawie.
Warszawa może więc spodziewać się po raz kolejny istnego najazdu turystów. Jak wynika z ostatnich danych Stołecznego Biura Turystyki, największe miasto w Polsce odwiedziło w ubiegłym roku łącznie 25 milionów ludzi, z czego aż 9,68 mln stanowili turyści.