Do agencji eventowych zrzeszonych w SBE dołączyła w lutym 2019 firma Berm Creative Production Group, która oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii wizerunkowej i event marketingu, reprezentowaną w SBE przez dyrektora zarządzający Janusza Jabłońskiego.
Również w lutym do SBE dołączyła firma Powerevents, agencja eventowa, która w ciągu kilkunastu lat zrealizowała ponad 800 wydarzeń. Specjalnością firmy są duże produkcje, jedną z nich była impreza plenerowa na 25 tysięcy uczestników. Agencję Powerevents reprezentuje w SBE właściciel Paweł Haberka. Do Stowarzyszenia Branży Eventowej należy obecnie 14 agencji.
Z początkiem tego roku członkiem stowarzyszenia zostało także Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek Katowice, dołączając do grona lokalizacji eventowych. Obiekt, który łączy funkcję kongresową, konferencyjną, wystawienniczą, targową i widowiskową, został oddany do użytku w roku 2015. Przeznaczony jest dla 15 000 osób i wraz z sąsiadującym Spodkiem stanowi jedną z największych aren spotkań kongresowo-wystawienniczych i widowiskowo-sportowych w kraju przeznaczoną dla 26 000 gości. Obiekt w Stowarzyszeniu Branży Eventowej reprezentować będzie Marcin Stolarz, prezes PTWP Event Center, zarządcy obiektów. W Stowarzyszeniu Branży Eventowej jest obecnie 10 obiektów.
Wśród nowych członków SBE znalazła się także firma „Skakanka”, która od ponad 10 lat zajmuje się organizacją animacji dla dzieci, oraz Spice4Space, której specjalnością jest wynajem mebli eventowych, projektowanie i produkcja stoisk targowych oraz scenografii. Pierwszą z firm w SBE reprezentuje jej założycielka Ewa Korczyńska Fortuna, drugą – Piotr Pasaj, brand manager.
W Stowarzyszeniu Branży Eventowej jest obecnie 40 podmiotów, wśród których znajdują się organizatorzy eventów, dostawcy, lokalizacje. Członkami SBE są osoby także prywatne. Stowarzyszenie zostało założone w roku 2009. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń.