Stowarzyszenie Branży Eventowej organizuje i rozwija rynek eventowy, poprzez promocję eventu jako skutecznego i wymiernego narzędzia biznesowego oraz edukację branżową. Członkom Stowarzyszenia udostępniane są platforma wymiany doświadczeń, baza kontaktów oraz narzędzia pomocne w codziennych działaniach.
SBE zaprasza wszystkich zainteresowanych sektorem wydarzeń, przyszłych zleceniodawców i przyszłych event managerów na autorskie szkolenia, spotkania networkingowe, panele dyskusyjne, targi branżowe i warsztaty. Dołączenie do Stowarzyszenia wiąże się z szeregiem korzyści, takich jak możliwość dotarcia do branży poprzez rekomendacje, nawiązania nowych kontaktów biznesowych, udziału w warsztatach, szkoleniach, konferencjach, czy targach, promocji swoich usług i produktów poprzez aktywne kanały SBE, uzyskanie wsparcia w wybranym zakresie merytorycznym czy marketingowym oraz udział w programie partnerskim.
W ramach współpracy medialnej i opisanych wyżej działań Stowarzyszenie Branży Eventowej zdecydowało się objąć patronatem jesienną edycję konferencji biznesowej Hotel Meeting, która odbędzie się 22 października w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Wśród dumnych patronów październikowego wydarzenia znajduje się również portal Horeca Business Club. Już teraz zapraszamy do udziału wszystkich przedstawicieli branży. Rejestracji można dokonywać za pomocą platformy Evenea.
Więcej szczegółów na temat Hotel Meeting Businesswoman Edition, w tym ramowy program konferencji, znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia.