Studio Trendy – odcinek 3 (audycja Horeca Radio)

0
1491
W trzecim odcinku cyklu audycji pt. „Studio Trendy” Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, przewodnicząca Rady Konsultacyjnej przy Kolegium Gospodarki Światowej SGH oraz członek Rady Naukowej KGŚ, opowiada o dużych danych, które odpowiednio wykorzystane potrafią wspomóc branżę turystyczną.

Magdalena Kachniewska jest trenerką biznesu, renomowanym doradcą przedsiębiorstw i organizacji turystycznych. Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako Prezes Zarządu spółki Efekt Hotele S.A, Dyrektor Generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego). Jest autorką ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania, marketingu oraz hotelarstwa i turystyki, a także licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Kachniewska należy obecnie do Rady Naukowej Folia Turistica, Journal of University of Economics – Varna, Rady Recenzentów European Journal of Service Management, Journal of Easter European and Central Asian Research (JEECAR), Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Problems of Tourism and Recreation oraz Rady Naukowo-Programowej Szlaku Elbląskiego. Przewodniczy Radzie Fundacji Rok Rzeki Wisły, jest także propagatorką koncepcji zastosowania nowych technologii w turystyce (członek Rady Naukowej e-TravelForum, przewodnicząca kapituły konkursu „New.Tech.New.Travel”). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Studio Trendy”, w których informuje o nowych tendencjach i kierunkach w branżach turystycznej oraz hotelarskiej.

Zapraszamy do wysłuchania najnowszej audycji pt. „Doznania napędzane danymi – Big Data”, w której poruszony został temat dużych danych i ich skutecznego wykorzystania.

„Czasami idziemy w zupełnie złym kierunku myśląc o cyfrze, dlatego że zakładamy, iż ma to przeobrazić sposób świadczenia usług lub same usługi. A tak naprawdę cyfrowa turystyka to jest turystyka, która bazuje na danych i to danych cyfrowych.”

Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, prowadząca branżowe szkolenia i audyty

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.