Subway rozwija koncept gastronomiczny na stacjach Amic Energy

0
1878
Austriacka firma Amic Energy zapowiedziała rozwój oferty gastronomicznej na stacjach paliw w całej Polsce. Współpraca na zasadzie franczyzy korporacyjnej z siecią Subway ma zachęcić klientów do częstszego korzystania z usług stacji.

Amic Energy to drugi pod względem wielkości partner marki Subway obsługujący stacje paliw nad Wisłą. W 2016 roku spółka przejęła stacje Lukoil w Polsce, na Łotwie oraz Litwie. Początkowo na terenie niektórych działały mini-markety Carrefour Express, jednak austriacki koncern postawił na rozwój własnego konceptu sklepowego – Amic Market.

„Zdobyte doświadczenie po współpracy z Carrefour Express przełożyło się na optymalizację asortymentu i jego odpowiedni dobór do lokalizacji. Chcemy teraz przede wszystkim skupić się na rozwoju naszej oferty pod szyldem Amic Market i dostosowaniu jej do misji zakupowej naszych klientów” – przekazało biuro prasowe Amic Polska dziennikarzom portalu www.wiadomoscihandlowe.pl.

W efekcie Amic rozpoczął współpracę na zasadzie franczyzy korporacyjnej z popularną siecią barów szybkiej obsługi Subway, która od 1965 roku oferuje swoim klientom różnorodną ofertę ciepłych kanapek i sałatek. Amerykański potentat otworzył już ponad 120 lokali w naszym kraju, z czego 28% znajduje się właśnie na stacjach paliw (jako koncept Fresh Forward). Spośród 36 takich punktów aż 24 prowadzi Lotos, 10 Amic, a pozostałe 4 inne marki.

Na bieżący rok zaplanowano już inauguracje kolejnych 13 restauracji pod szyldem Subway na stacjach paliw na terenie całego kraju.

Źródło: www.wiadomoscihandlowe.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.