Sushi walentynkowym hitem w dostawie

0
156

Walentynki to nie tylko czas wzmożonego ruchu w restauracjach, lecz także okres, kiedy zamówienia jedzenia z dostawą rosną znacząco. Według danych platformy logistycznej Stuart, 14 lutego w europejskich domach popyt na sushi jest 2,5-krotnie wyższy w porównaniu do przeciętnego dnia w roku.

Zdaniem specjalistów, wynika to między innymi z braku dostępnych stolików w popularnych lokalach oraz z chęci urządzenia romantycznej kolacji w domowym zaciszu. W Polsce ma to dodatkowy wymiar, ponieważ aż 71 proc. mieszkańców obchodzi Walentynki, a co trzeci uważa je za istotne święto.

Dla restauratorów serwujących sushi takie zainteresowanie przekłada się na wyjątkowe obłożenie kuchni i dostaw. W tak intensywnym dniu kluczowa staje się terminowość oraz niezawodność kurierska – jeden opóźniony zamówiony zestaw może zepsuć starannie zaplanowany wieczór. Konsumenci często wybierają sushi jako elegancką, a jednocześnie łatwą do podziału potrawę, nadającą się do wspólnego celebrowania. Różnorodność wariantów smakowych i możliwość zamówienia większych zestawów dla kilku osób dodatkowo wzmacniają ten trend.

Choć w Walentynki popularne są również kwiaty, które wg danych Stuart notują 20-krotny wzrost zamówień w Europie, to właśnie sushi wydaje się najchętniej wybieraną potrawą w wielu krajach – także w Polsce. Dla lokali gastronomicznych jest to okazja do promocji menu oraz sprawnego zarządzania logistyką dostaw, co może przełożyć się na nawiązanie długotrwałych relacji z nowymi klientami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.