Sweet Gallery planuje zwiększenie wpływów na rynku

0
1651
Spółka Sweet Gallery od kilku lat zajmuje się sprzedażą lodów w małych punktach gastronomicznych. Ze względu na optymistyczne wyniki finansowe firma zamierza umocnić swoją pozycję nie tylko na krajowym rynku.

Pierwszy lokal pod szyldem Lodolandia firma otworzyła w 2013 roku i po upływie pięciu lat zajmuje już ok. 15% rynku lodowego w Polsce w sektorze małych punktów gastronomicznych. Od początku 2018 spółka zwiększyła swoje obroty o 26% względem ubiegłego roku. Do jesieni Lodolandia ma osiągnąć wyższą sprzedaż nawet o kilkanaście procent. Prognozowany jest też wzrost sprzedaży o ok. 16% w punktach like for like. Z tak optymistycznymi wynikami Sweet Gallery chce w ciągu następnych dwóch lat podwoić swój udział w branży.

Sweet Gallery działa również na rynkach zagranicznych. W różnych europejskich krajach firma prowadzi działalność pod takimi szyldami, jak Ice and Roll (Lodolandia) i Cake and Roll (Kołacz na Okrągło). Na Słowacji punkty z lodami funkcjonują w systemie franczyzowym, których zarządzaniem zajmują się licencjobiorcy w Polsce. W Niemczech natomiast koncept biznesowy rozwijany jest przez masterfranczyzobiorcę posiadającego pięć punktów własnych i kilka z udzieloną licencją. W Wielkiej Brytanii funkcjonują trzy takie placówki, a w najbliższym czasie ma powstać kolejna – w Londynie. W 2019 roku firma planuje jeszcze poszerzyć rynki dystrybucji o Rumunię i Chorwację.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.