Pierwszy lokal pod szyldem Lodolandia firma otworzyła w 2013 roku i po upływie pięciu lat zajmuje już ok. 15% rynku lodowego w Polsce w sektorze małych punktów gastronomicznych. Od początku 2018 spółka zwiększyła swoje obroty o 26% względem ubiegłego roku. Do jesieni Lodolandia ma osiągnąć wyższą sprzedaż nawet o kilkanaście procent. Prognozowany jest też wzrost sprzedaży o ok. 16% w punktach like for like. Z tak optymistycznymi wynikami Sweet Gallery chce w ciągu następnych dwóch lat podwoić swój udział w branży.
Sweet Gallery działa również na rynkach zagranicznych. W różnych europejskich krajach firma prowadzi działalność pod takimi szyldami, jak Ice and Roll (Lodolandia) i Cake and Roll (Kołacz na Okrągło). Na Słowacji punkty z lodami funkcjonują w systemie franczyzowym, których zarządzaniem zajmują się licencjobiorcy w Polsce. W Niemczech natomiast koncept biznesowy rozwijany jest przez masterfranczyzobiorcę posiadającego pięć punktów własnych i kilka z udzieloną licencją. W Wielkiej Brytanii funkcjonują trzy takie placówki, a w najbliższym czasie ma powstać kolejna – w Londynie. W 2019 roku firma planuje jeszcze poszerzyć rynki dystrybucji o Rumunię i Chorwację.