Dziś – we wtorek, 28 maja br. na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Burgera. Z tej okazji wyjątkowe promocje czekają również gości odwiedzających lokale Pasibusa, jednej z najpopularniejszych sieci burgerowni w Polsce. W wyborze atrakcji i zniżek jak zawsze uczestniczyli fani tej marki.
Już od połowy maja br. na stronie Pasibusa na Facebooku toczyło się zacięte głosowanie na burgery, które z okazji międzynarodowego święta będą kosztowały tego dnia jedynie 13 zł. Pasibrzuchy, jak pieszczotliwie nazywani są fani marki, dokonały wyboru i we wszystkich lokalach sieci można dziś kupić w niższej cenie cztery burgery: ostrego Gonzalesa z nachosami, Chorizarda z grillowanym chorizo, Awokadusa z domowym guacamole oraz Bebka Juniora z autorskim sosem BBQ.
Dodatkowo, dzięki ponad 3 tys. komentarzy zebranych pod postem marki na Facebooku, we wszystkich lokalach Pasibusa obowiązuje dzisiaj promocja na dodatki. Za jedyne 5 zł goście sieci mogą spróbować m.in. frytek, Pasi batatów czy nachosów.
Promocje z okazji Światowego Dnia Burgera obowiązują we wszystkich 17 lokalach Pasibusa w całej Polsce i dotyczą zamówień na miejscu lub na wynos z odbiorem osobistym.
Pasibus to popularna sieć burgerowni stworzona przez Dawida Bojarojcia, Jana Kulisiewicza i Piotra Staszczyńskiego. Firma rozpoczęła działalność od food trucka, który podbił serca wrocławian burgerami przyrządzanymi na podstawie autorskich receptur, a następnie stworzyła flotę food trucków oraz kilkanaście lokali w całej Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Gdańsku, Poznaniu, Łodzi i w Warszawie.
Od 2019 roku twórcy Pasibusa współpracują z Heliosem, operatorem największej sieci multipleksów w Polsce, który inwestuje w rozwój kolejnych restauracji tej marki. Pierwszy lokal stworzony we współpracy z Heliosem został otwarty w maju br. w stołecznej Galerii Młociny.
Więcej informacji o sieci: Pasibus.pl.