„Jesteśmy dumni, że jako Hilton jesteśmy pionierem na światowym rynku hotelarskim, oraz że ewoluujemy wraz z potrzebami naszych gości. Innowacja znajduje się w naszym DNA, a przy okazji setnej rocznicy działalności wprowadzamy jeszcze większe innowacje niż to było wcześniej. Poprzez Motto by Hilton dostarczymy na rynek to, czego branża jeszcze nie doświadczyła – dzięki elastycznym cenom oraz jej świetnemu stosunkowi do jakości oferowanego produktu, a także świetnym lokalizacjom – powiedział Christopher J. Nassetta, Prezydent i CEO Hiltona.
Badania, które przeprowadził Hilton wykazały, że turyści korzystający z usług hosteli nie są zachwyceni obecnością nieznajomych i najczęściej rezerwują pokoje wyłącznie w towarzystwie swoich przyjaciół czy też rodzin. Chcą z nich korzystać, aczkolwiek dostępne na rynku opcje mocno ich ograniczają.
Hilton szybko zauważył, że istnieje duże zapotrzebowanie na niedrogą markę w miejskim stylu, która połączy wszystko w jednym miejscu – wygodę oraz dostępność z obecnymi na rynku trendami związanymi z podróżami i stylem życia. Nowa marka ma budować swoją tożsamość wokół następujących atrybutów:
Prime Locations (zapewnienie dostępu do najlepszej możliwej lokalizacji)
Autentyczność (lokalność rodzi tożsamość, buduje społeczność, a ostatecznie poczucie miejsca)
Przystępność cenowa (cena, która pozwoli odwiedzić miasta, które do tej pory były dla niektórych niedostępne)
Elastyczność (możliwość wyboru, bowiem jeden rozmiar nie pasuje do wszystkiego, a możliwość wyboru jest dla klientów najważniejsza)
„Przeprowadzone przez nas bardzo szerokie badania rynkowe, skupione wokół potrzeb konsumentów, wskazały nam drogę, którą jest stworzenie marki pozwalającej na niedrogie zakwaterowanie w centralnie zlokalizowanych, niedrogich miejscach, które zapewnią niezapomniane doświadczenia. To wszystko skłoniło nas do stworzenia Motto by Hilton – powiedział Jon Witter, główny specjalista ds. klientów sieci Hilton.
Nowa marka Hiltona będzie działała w ramach kilku głównych założeń, takich jak:
Łączenie pokoi – możliwość zarezerwowania wielu pokoi łączonych z dużym wyprzedzeniem (z myślą o wyjazdach zorganizowanych).
Split-payments – możliwość podziału płatności między więcej niż jedną osobę podczas rezerwacji.
Connected Room – technologia umożliwiająca gościom mobilne kontrolowanie funkcji w ich pokoju, takich jak temperatura, oświetlenie, telewizory, zasłony okienne itp.
Kontrola Snu – materace klasy premium, zestawy do snu z maskami na oczy, olejkami eterycznymi lub batonami witaminowymi, biała aplikacja szumów, zaciemnienia okien albo materiały dźwiękochłonne w całym pokoju.
Motto by Hilton to już 15 marka w bogatym portfolio amerykańskiego potentata hotelarskiego. Ma być ona dostępna dla każdego rodzaju gościa (oraz przebywających z nim przyjaciół czy rodziny), dla którego ważny jest komfortowy pobyt w przystępnej cenie.
$HLT Q3 FY18 highlights: We announced strong Q3 results, achieving the high end of adjusted EBITDA guidance and exceeding adjusted diluted EPS guidance. #HLTearnings https://t.co/bHB8HQKCpi pic.twitter.com/7IQ9k66dVO
— Hilton Newsroom (@HiltonNewsroom) October 24, 2018