Światowy potentat branży hotelarskiej startuje z nową marką

0
1090
Hilton Worldwide oficjalnie ogłosił wprowadzenie nowej marki – Motto by Hilton. Głównym założeniem jest tworzenie hoteli cechujących się miejskim designem oraz obecność w najważniejszych miastach na całym globie.

„Jesteśmy dumni, że jako Hilton jesteśmy pionierem na światowym rynku hotelarskim, oraz że ewoluujemy wraz z potrzebami naszych gości. Innowacja znajduje się w naszym DNA, a przy okazji setnej rocznicy działalności wprowadzamy jeszcze większe innowacje niż to było wcześniej. Poprzez Motto by Hilton dostarczymy na rynek to, czego branża jeszcze nie doświadczyła – dzięki elastycznym cenom oraz jej świetnemu stosunkowi do jakości oferowanego produktu, a także świetnym lokalizacjom – powiedział Christopher J. Nassetta, Prezydent i CEO Hiltona.

Badania, które przeprowadził Hilton wykazały, że turyści korzystający z usług hosteli nie są zachwyceni obecnością nieznajomych i najczęściej rezerwują pokoje wyłącznie w towarzystwie swoich przyjaciół czy też rodzin. Chcą z nich korzystać, aczkolwiek dostępne na rynku opcje mocno ich ograniczają.

Hilton szybko zauważył, że istnieje duże zapotrzebowanie na niedrogą markę w miejskim stylu, która połączy wszystko w jednym miejscu – wygodę oraz dostępność z obecnymi na rynku trendami związanymi z podróżami i stylem życia. Nowa marka ma budować swoją tożsamość wokół następujących atrybutów:

Prime Locations (zapewnienie dostępu do najlepszej możliwej lokalizacji)

Autentyczność (lokalność rodzi tożsamość, buduje społeczność, a ostatecznie poczucie miejsca)

Przystępność cenowa (cena, która pozwoli odwiedzić miasta, które do tej pory były dla niektórych niedostępne)

Elastyczność (możliwość wyboru, bowiem jeden rozmiar nie pasuje do wszystkiego, a możliwość wyboru jest dla klientów najważniejsza)

„Przeprowadzone przez nas bardzo szerokie badania rynkowe, skupione wokół potrzeb konsumentów, wskazały nam drogę, którą jest stworzenie marki pozwalającej na niedrogie zakwaterowanie w centralnie zlokalizowanych, niedrogich miejscach, które zapewnią niezapomniane doświadczenia. To wszystko skłoniło nas do stworzenia Motto by Hilton – powiedział Jon Witter, główny specjalista ds. klientów sieci Hilton.

Nowa marka Hiltona będzie działała w ramach kilku głównych założeń, takich jak:

Łączenie pokoi – możliwość zarezerwowania wielu pokoi łączonych z dużym wyprzedzeniem (z myślą o wyjazdach zorganizowanych).

Split-payments – możliwość podziału płatności między więcej niż jedną osobę podczas rezerwacji.

Connected Room – technologia umożliwiająca gościom mobilne kontrolowanie funkcji w ich pokoju, takich jak temperatura, oświetlenie, telewizory, zasłony okienne itp.

Kontrola Snu – materace klasy premium, zestawy do snu z maskami na oczy, olejkami eterycznymi lub batonami witaminowymi, biała aplikacja szumów, zaciemnienia okien albo materiały dźwiękochłonne w całym pokoju.

Motto by Hilton to już 15 marka w bogatym portfolio amerykańskiego potentata hotelarskiego. Ma być ona dostępna dla każdego rodzaju gościa (oraz przebywających z nim przyjaciół czy rodziny), dla którego ważny jest komfortowy pobyt w przystępnej cenie.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.