Sytuacje kryzysowe – złe opinie – co robić ? (Horeca Radio)

0
1278
Zapraszamy do wysłuchania kolejnego odcinka audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”, w której Tomasz Chądzyński z agencji marketingowej Appetite4 podpowiada, jak radzić sobie ze złymi opiniami. Co zrobić gdy negatywna opinia wynika z naszej winy, a co jeśli jest nieprawdziwa.


Pobierz audycję w formacie MP3

Tomasz Chądzyński w agencji marketingowej Appetite4 piastuje stanowisko Project / Social Media Managera i specjalizuje się głównie w marketingu internetowym. W trakcie swojej kilkuletniej kariery zawodowej współpracował z wieloma instytucjami kultury, agencjami kreatywnymi, freelancerami i dużymi markami, takimi jak LPP S.A., Oceanic S.A., Centrum Designu Gdynia, Patrykiem Hardziejem, Spotahome, czy grupą Tikkurila. Obecnie łączy wszystkie zdobyte doświadczenia realizując projekty dla branży HoReCa, głównie w Trójmieście.

Chądzyński był gościem ostatniej audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”, w którym poruszane są aktualne wątki marketingowe związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego.

„Manager zatrudniając kelnera czy kogoś z obsługi powinien go od razu zbrifowć jak to wygląda. Czy przepraszamy, czy wyjaśniamy, czy rozdajemy vouchery czy zapraszamy na kolację, te formy są różne. Natomiast na pewno przepraszamy … „

Tomasz Chądzyński, Project / Social Media Manager w Appetite4.

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.