Sytuacje kryzysowe – złe opinie – co robić ? (Horeca Radio)

0
1199
Zapraszamy do wysłuchania powtórki audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”, w której Tomasz Chądzyński z agencji marketingowej Appetite4 podpowiada, jak radzić sobie ze złymi opiniami. Co zrobić gdy negatywna opinia wynika z naszej winy, a co jeśli jest nieprawdziwa.


Pobierz audycję w formacie MP3

Tomasz Chądzyński w agencji marketingowej Appetite4 piastuje stanowisko Project / Social Media Managera i specjalizuje się głównie w marketingu internetowym. W trakcie swojej kilkuletniej kariery zawodowej współpracował z wieloma instytucjami kultury, agencjami kreatywnymi, freelancerami i dużymi markami, takimi jak LPP S.A., Oceanic S.A., Centrum Designu Gdynia, Patrykiem Hardziejem, Spotahome, czy grupą Tikkurila. Obecnie łączy wszystkie zdobyte doświadczenia realizując projekty dla branży HoReCa, głównie w Trójmieście.

Chądzyński był gościem ostatniej audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”, w którym poruszane są aktualne wątki marketingowe związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego.

„Manager zatrudniając kelnera czy kogoś z obsługi powinien go od razu zbrifowć jak to wygląda. Czy przepraszamy, czy wyjaśniamy, czy rozdajemy vouchery czy zapraszamy na kolację, te formy są różne. Natomiast na pewno przepraszamy … „

Tomasz Chądzyński, Project / Social Media Manager w Appetite4.

Partnerzy audycji:

    

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.