Fit Cake to największa w Polsce sieć franczyzowa, która oferuje gościom desery w zdrowej odsłonie. Przez ostatnie półtora miesiąca otwarto sześć zupełnie nowych ,,nie-cukierni”. Dodatkowo jeden z lokali został przeorganizowany i wita gości w innym wydaniu.
Zdrowy tryb życia, odpowiednie odżywianie, dieta – to wszystko czynniki, dzięki którym ludzie decydują się na odstawienie cukru i zastąpienie tradycyjnych, słodkich deserów tymi zdrowymi. Z taką ofertą przychodzi do klientów sieć ,,nie-cukierni” Fit Cake. Lokale te proponują swoim gościom przekąski bez cukru, glutenu, laktozy oraz wegańskie.
Kawiarnie Fit Cake działają na zasadzie franczyzy. W ostatnim czasie zyskują popularność i coraz więcej osób decyduje się na ich otwarcie. Od października w Polsce powstało sześć nowych franczyz.
– Mamy coraz więcej multifranczyzobiorców. A to znaczy, że Fit Cake ma swoją dobrze sprofilowaną grupę odbiorców, ludzi, którzy postanowili prowadzić zdrowy tryb życia, zrezygnować z cukru albo muszą stosować dietę z różnymi ograniczeniami i nawet w dobie kryzysu nie rezygnują z naszych produktów. Także system franczyzowy, jaki oferujemy, jest na tyle sprawny i opłacalny, że ludzie chcą otwierać nowe lokale w tej formule – komentuje Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake.
Pierwsza z nowych kawiarni mieści się w Zielonej Górze. Lokal powitał klientów 15 października. Jego właściciele prowadzą już jeden Fit Cake w tym mieście.
Kolejnymi z sześciu nowo otwartych Fit Cake’ów były obiekty w Oleśnicy i Mrokowie, które ruszyły w październiku i listopadzie. Oba szybko uzyskały uznanie gości i cieszą się dużym zainteresowaniem. Zdrowe desery można od niedawna kupić także w Ostrowie Wielkopolskim i Grudziądzu.
Najnowsza ,,nie-cukiernia” została zlokalizowana w Chełmie. Już w dniu otwarcia, które miało miejsce 26 listopada, klientów nie brakowało. Warto wspomnieć też o lokalu w Toruniu, który co prawda mieści się w tym miejscu już od jakiegoś czasu, ale teraz działa w nowej odsłonie i pod nowym kierownictwem.
Według statystyk, coraz więcej osób decyduje się na zmianę nawyków żywieniowych i rzeczywiście chętnie odwiedza tego typu miejsca. Rafał Kościuk zapewnia, że Fit Cake nie oszukuje swoich klientów i wszystkie desery są w pełni zgodne z ich opisami.
– (…) Jak oferujemy coś bezglutenowego, to na 100 procent i z certyfikatem. Jak coś reklamujemy jako vege, to nie ma tam krztyny produktów odzwierzęcych. Nie kombinujemy z kaloriami jak robią to inni w pseudo zdrowych lokalach (…) – gwarantuje właściciel franczyzy.