Nowy koncept IKEA w Blue City zaprosi pierwszych gości już pod koniec tego miesiąca, ale dokładna data nie została jeszcze upubliczniona. Klienci, którzy chcą udekorować wnętrze swojego domu, będą mogli podczas zakupów skorzystać z rozszerzonej oferty IKEA Food. Mimo że w asortymencie bistro nadal znajdą się hot-dogi oraz klopsiki, nie zabraknie także znacznie bardziej zróżnicowanych potraw: ciepłych sezonowych dań, dań wegetariańskich, sałatek oraz koktajli owocowych i warzywnych. Ponadto w odświeżonym menu znajdą się kanapki z wypiekanego na miejscu chleba oraz desery (np. torcik DAIM czy bułeczka cynamonowa).
Uwzględniając styl życia oraz wymagania swoich konsumentów, IKEA zdecydowała się otworzyć w stolicy mniejszy, ale multifunkcjonalny sklep niedaleko centrum. Z uwagi na niewielką powierzchnię, asortyment również będzie ograniczony. Chociaż na miejscu dostępna będzie jedynie wąska część towarów z oferty szwedzkiego producenta, to pozostałe będzie można zamówić z dostawą do domu.
Wnętrze nowego konceptu połączy aktualną stylistykę z nowatorskimi rozwiązaniami technologicznymi i wizualnymi. Tym razem IKEA rezygnuje ze ścieżki zakupowej – klienci sami będą mogli dokonywać wyboru o tym dokąd pójść i co zobaczyć.
Sklep IKEA w CH Blue City, którego dyrektorem została Magdalena Rozengart-Grzelczak, stanie się trzecią placówką szwedzkiej sieci w stolicy i jedenastą w Polsce. Pozostałe 8 znajduje się w największych miastach naszego kraju, takich jak Łódź, Wrocław, Gdańsk czy Kraków.