Sushi Bistro, sieć restauracji specjalizująca się w kuchni japońskiej, zapowiedziała wprowadzenie nowego produktu – Tataringów – którym zamierza zrewolucjonizować rynek sushi.
Nowość zostanie wprowadzona do oferty 15 kwietnia 2024 roku. Tataringi to połączenie pierścienia sushi w tempurze z awokado w środku i tatara z łososia na wierzchu, a dodatki do dania mają pozwalać na stworzenie różnorodnych kombinacji smakowych.
Innowacja ta jest reakcją na rosnące oczekiwania konsumentów poszukujących nowych doświadczeń kulinarnych w obrębie sushi. Sushi Bistro zdecydowało się wprowadzić Tataringi jako produkt premium, dostępny w trzech różnych wariantach: Tataring Box z surowym oraz opiekanym łososiem, Tataring Set 1 z surowym tataram z łososia i Tataring Set 2 dla preferujących opiekanego tatara.
Produkt będzie dostępny we wszystkich lokalizacjach Sushi Bistro w Polsce, z możliwością dostawy, odbioru osobistego, jak również spożycia na miejscu w restauracjach Eat & Drink. Sieć, która została założona w Warszawie w 2014 roku, działa na zasadach franczyzy i obecnie posiada 14 restauracji w siedmiu województwach w kraju, planując ekspansję na rynek niemiecki.
