Tataringi – nowość w Sushi Bistro

0
559
Fot.: Materiały prasowe Sushi Bistro

Sushi Bistro, sieć restauracji specjalizująca się w kuchni japońskiej, zapowiedziała wprowadzenie nowego produktu – Tataringów – którym zamierza zrewolucjonizować rynek sushi.

Nowość zostanie wprowadzona do oferty 15 kwietnia 2024 roku. Tataringi to połączenie pierścienia sushi w tempurze z awokado w środku i tatara z łososia na wierzchu, a dodatki do dania mają pozwalać na stworzenie różnorodnych kombinacji smakowych.

Innowacja ta jest reakcją na rosnące oczekiwania konsumentów poszukujących nowych doświadczeń kulinarnych w obrębie sushi. Sushi Bistro zdecydowało się wprowadzić Tataringi jako produkt premium, dostępny w trzech różnych wariantach: Tataring Box z surowym oraz opiekanym łososiem, Tataring Set 1 z surowym tataram z łososia i Tataring Set 2 dla preferujących opiekanego tatara.

Produkt będzie dostępny we wszystkich lokalizacjach Sushi Bistro w Polsce, z możliwością dostawy, odbioru osobistego, jak również spożycia na miejscu w restauracjach Eat & Drink. Sieć, która została założona w Warszawie w 2014 roku, działa na zasadach franczyzy i obecnie posiada 14 restauracji w siedmiu województwach w kraju, planując ekspansję na rynek niemiecki.

Fot.: Materiały prasowe Sushi Bistro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.