Tchibo rozszerza menu coffee barów o nową kawę z miętą i czekoladą

0
109
Fot.: Materiały prasowe Tchibo

W sklepach Tchibo z coffee barem od 24 lutego br. dostępna jest nowa propozycja w menu – Mint&Chocolate Flat White. Napój łączy w sobie ciemną czekoladę i subtelną nutę mięty, wzbogacając ofertę sezonowych kaw marki.

W Mint&Chocolate Flat White zastosowano syrop czekoladowy połączony z sosem o smaku mięty, które dodawane są do espresso i mleka. Przedstawiciele Tchibo zaznaczają, że kluczowe znaczenie miało zachowanie głębi kakaowca przy jednoczesnym ograniczeniu nadmiernej słodyczy. Nowość jest dostępna w cenie 21,99 zł, a dla posiadaczy karty lojalnościowej TchiboCard – 19,99 zł. Istnieje możliwość zamówienia kawy z wybranym napojem roślinnym.

Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa, informuje, że napój został opracowany przez międzynarodowy zespół specjalistów Tchibo. Coffee bary w sklepach własnych marki stają się coraz ważniejszym elementem działalności, oferując klientom napoje na miejscu i na wynos. Firma planuje regularnie wprowadzać do menu nowe receptury, aby zróżnicować profile smakowe.

Wraz z nową kawą Tchibo wprowadziło promocję zestawu z tortem czekoladowym. W takim połączeniu napój i deser można nabyć z 25-procentową zniżką, w cenie 29,99 zł. Czekoladowy tort ma stanowić uzupełnienie aromatycznej kawy, tworząc zestaw przeznaczony zarówno dla indywidualnych gości, jak i grup spotykających się w coffee barach Tchibo.

Wprowadzeniu Mint&Chocolate Flat White towarzyszy kampania marketingowa, obejmująca punkty sprzedaży oraz media społecznościowe. Agencja GoldenSubmarine odpowiada za komunikację w kanałach online. W punktach Tchibo przygotowano materiały promocyjne, podkreślające dostępność sezonowego napoju.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.