Tchibo wprowadza Pop-Latte – efekt wewnętrznego konkursu pracowniczego

0
121
Fot.: Materiały prasowe Tchibo Polska

W sklepach Tchibo z ofertą kawiarnianą pojawiło się nowe połączenie smaków: Pop-Latte. Ta propozycja napoju jest wynikiem wewnętrznego konkursu dla pracowników, którego zwyciężczynią została Paulina Grzelak z gdańskiej Galerii Bałtyckiej. Napój łączy karmelową słodycz z akcentem słonego popcornu.

Inicjatywa skierowana była do zatrudnionych w sklepach Tchibo w całym kraju. Uczestnicy mieli opracować unikalny przepis na kawę, a w pierwszym etapie reprezentanci poszczególnych lokali walczyli o miejsce w finale. Spotkanie finałowe odbyło się w siedzibie Tchibo w Warszawie, gdzie doceniono pomysł Pauliny Grzelak. Wśród finalistek znalazły się też Daria Kołakowska (Tchibo w CH Plaza w Toruniu) i Marlena Pikulska (Tchibo w łódzkiej Manufakturze).

Nowy napój od połowy marca dostępny jest we wszystkich regularnych placówkach Tchibo z kącikami kawiarnianymi. Bazą napoju jest espresso i spienione mleko, a wyróżnia go intensywny karmelowy smak wzbogacony wyraźną nutą słonego popcornu. Opcjonalnie klienci mogą wybrać napój roślinny zamiast mleka krowiego.

Przedstawiciele Tchibo podkreślają, że Pop-Latte stanowi kolejną odsłonę eksperymentowania z niebanalnymi połączeniami smaków. Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa, wskazuje, że konkurs oraz powstałe receptury pokazują zaangażowanie pracowników i ich pasję do rozwijania oferty kawowej.

Pop-Latte kosztuje 21,99 zł (lub 19,99 zł w programie lojalnościowym TchiboCard). Wprowadzeniu nowego napoju do menu towarzyszy kampania pod hasłem „Bo lubię niebanalne połączenia”. Działania promocyjne obejmują media społecznościowe (obsługiwane przez agencję GoldenSubmarine) oraz komunikację wizualną w sklepach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.