W sklepach Tchibo z ofertą kawiarnianą pojawiło się nowe połączenie smaków: Pop-Latte. Ta propozycja napoju jest wynikiem wewnętrznego konkursu dla pracowników, którego zwyciężczynią została Paulina Grzelak z gdańskiej Galerii Bałtyckiej. Napój łączy karmelową słodycz z akcentem słonego popcornu.
Inicjatywa skierowana była do zatrudnionych w sklepach Tchibo w całym kraju. Uczestnicy mieli opracować unikalny przepis na kawę, a w pierwszym etapie reprezentanci poszczególnych lokali walczyli o miejsce w finale. Spotkanie finałowe odbyło się w siedzibie Tchibo w Warszawie, gdzie doceniono pomysł Pauliny Grzelak. Wśród finalistek znalazły się też Daria Kołakowska (Tchibo w CH Plaza w Toruniu) i Marlena Pikulska (Tchibo w łódzkiej Manufakturze).
Nowy napój od połowy marca dostępny jest we wszystkich regularnych placówkach Tchibo z kącikami kawiarnianymi. Bazą napoju jest espresso i spienione mleko, a wyróżnia go intensywny karmelowy smak wzbogacony wyraźną nutą słonego popcornu. Opcjonalnie klienci mogą wybrać napój roślinny zamiast mleka krowiego.
Przedstawiciele Tchibo podkreślają, że Pop-Latte stanowi kolejną odsłonę eksperymentowania z niebanalnymi połączeniami smaków. Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa, wskazuje, że konkurs oraz powstałe receptury pokazują zaangażowanie pracowników i ich pasję do rozwijania oferty kawowej.
Pop-Latte kosztuje 21,99 zł (lub 19,99 zł w programie lojalnościowym TchiboCard). Wprowadzeniu nowego napoju do menu towarzyszy kampania pod hasłem „Bo lubię niebanalne połączenia”. Działania promocyjne obejmują media społecznościowe (obsługiwane przez agencję GoldenSubmarine) oraz komunikację wizualną w sklepach.