Telewizor w hotelu? LG Information Display pierwszym wyborem hotelarza oraz gościa

0
1366
Fot.: Materiały prasowe LG Electronics

Wzrost zainteresowania pobytami hotelowymi stale się zwiększa. Goście poszukują komfortu wypoczynku, atrakcyjnej lokalizacji, ale też oferty  dostosowanej do ich upodobań. Hotelarze zaś poszukują rozwiązań, które pozwolą im na bieżąco monitorować potrzeby gości oraz ułatwią zarządzanie nimi. O najnowszych technologiach  z obszaru Information Display, opowiada Łukasz Cyrwus, Hospitality Vertical Account Manager ID, LG Electronics.

Jak wynika z danych GUS[1], w 1 kwartale 2022 roku nastąpił wzrost wykorzystania turystycznej bazy noclegowej w Polsce względem analogicznego okresu 2021 roku. Czy zwiększony ruch w hotelach i innych obiektach turystycznych wymusza także zmiany technologiczne?

Ożywienie na rynku hotelarskim jest bardzo widoczne. Po okresie obostrzeń i zamknięcia z powodu pandemii, branża przeżywa cały czas etap odrodzenia. Duże obłożenie pokoi hotelowych, a zatem także wzmożony ruch w częściach wspólnych obiektów, pozwala nam wykorzystać nowe produkty, które ułatwiają komunikację z gośćmi hotelowymi. Posiadamy najszersze na rynku portfolio ekranów dla hoteli, w tym specjalnych telewizorów TV Signage, przeznaczonych do części wspólnych. W przestrzeniach lobby, baru czy restauracji stosowane są także monitory digital signage (w rozmiarach nawet do 110 cali) oraz rozwiązania LED, które pozwalają nam tworzyć ekrany o nieograniczonych wielkościach i kształtach. Razem z produktem dostarczamy oprogramowanie, za pomocą którego w łatwy i intuicyjny sposób obsługa może zarządzać zarówno ekranami, jak i treścią, która jest na nich wyświetlana.

Omówił Pan perspektywę hotelu. W jaki sposób możecie odpowiedzieć na potrzeby samych gości hotelowych? Czy w tej kwestii również pojawiły się ciekawe rozwiązania godne uwagi?

Z doświadczeń naszych klientów oraz badań przeprowadzonych wśród gości hotelowych wynika, że nadal najbardziej dostrzeganym sprzętem w pokoju hotelowym jest telewizor. Jest to istotne z dwóch powodów. Część gości docenia wysoką jakość obrazu. Dla nich LG oferuje wiele unikatowych produktów w tym ekrany z technologią NanoCell oraz OLED, charakteryzujące się obrazem najwyższej jakości. Spora część gości oczekuje od telewizora hotelowego także rozszerzonych funkcji – m.in. zdalnego sterowania klimatyzacją i oświetleniem, a idąc dalej – także zamówienia posiłku do pokoju, usług sprzątania czy prania. Takie potrzeby gościa możemy spełnić dzięki usłudze 1-Click Service. System monitoruje zgłaszane potrzeby, rejestruje je na poziomie recepcji, a następnie rozdziela odpowiednim osobom zadania do wykonania. Usługa 1-Click Service jest częścią autorskiego zdalnego systemu zarządzania telewizorami hotelowymi  – Procentric.

Poza samym wyborem technologii dla inwestorów hotelowych często największym wyzwaniem jest proces ich wdrożenia. Co możecie zaoferować w tym zakresie?

Pracujemy nie tylko z integratorami, ale też bezpośrednio z klientami, wspierając ich na wszystkich etapach projektu. Każdą współpracę z hotelem lub innym obiektem turystycznym rozpoczynamy od rozmowy. Dzięki temu jesteśmy w stanie zrozumieć potrzeby klienta, ale także odbiorców końcowych, w tym przede wszystkim gości hotelowych. Dopiero w kolejnym kroku sugerujemy kompetentnego integratora, dobieramy rozwiązania dostosowane do potrzeb obiektu, warunków instalacyjnych czy założonego budżetu. Często w takiej rozmowie okazuje się, że potrzeby hotelu i jego gościa są różne, ale drogi realizacji przez zastosowanie odpowiednich rozwiązań – bardzo spójne. Koniec końców, przedstawicielom branży hospitality zależy przede wszystkim na wygodzie i dobrym samopoczuciu gości. Naszym zadaniem jest przeprowadzić hotel przez cały proces jak najdokładniej.

W LG Electronics rozumiemy jak duże znaczenie dla branży hotelarskiej ma zadowolenie gości, dlatego staramy się sprostać wszystkim potrzebom tego rynku, dostarczając produkty innowacyjne, o wysokiej jakości. Nasze podejście wspiera hotele w zabezpieczeniu wszystkich potrzeb gości w znacznie prostszy i efektywny sposób.

[1]-https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/kultura-turystyka-sport/turystyka/wykorzystanie-turystycznych-obiektow-noclegowych-w-1-kwartale-2022-r-,6,33.html (data dostępu: 14.03.2023 r.)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.