Tetra Pak stawia na ekologię!

0
1324
W Polsce od 1993 roku firma dostarcza kompletne linie technologiczne do produkcji i pakowania mleka i jego przetworów, soków, napojów owocowych i warzywnych. Tetra Pak oferuje także pierwsze opakowanie wykonane w pełni z materiałów odnawialnych: masy papierowej uzyskanej ze zrównoważonego surowca z lasów certyfikowanych znakiem FSC® oraz plastiku wyłącznie pochodzenia roślinnego, wykonanego wyłącznie z polimerów z trzciny cukrowej.

Innowacyjne opakowanie Tetra Rex® Bio-based jest dostępne w szerokiej gamie pojemności i kształtów odpowiadających na rosnące potrzeby biznesowe klientów i jednocześnie gwarantujących znacznie niższy ślad węglowy w porównaniu do tradycyjnych butelek plastikowych, wykonanych z plastiku wyprodukowanego z paliw kopalnianych.

W ofercie Tetra Pak są także linie pasteryzujące, UHT, instalacje do produkcji lodów, urządzenia do produkcji deserów oraz bogaty asortyment tzw. kluczowych komponentów. Oprócz maszyn i urządzeń, unikalną ofertą Tetra Pak jest pełna obsługa procesu produkcji, od surowca do końcowego produktu na palecie, przygotowanego już do dostawy sklepowej. Firma jest także inicjatorem rozpoczętych w 2017 roku rozmów na temat opakowań i ich wpływu na środowisko i zdrowie człowieka w ramach kampanii „Dobre opakowanie ma znaczenie”.

Na stronie dobreopakowanie.pl czytamy „Codziennie w Europie sprzedawanych jest 500 milionów napojów i płynnych produktów spożywczych. W większości przypadków, opakowanie wybierane jest w sposób przypadkowy. Kupujemy przecież mleko, sok czy wodę a nie karton, plastikową butelkę lub puszkę. To właśnie jest podejście, które chcemy zmienić. Wierzymy w „dobre opakowania” czyli takie, które pomagają konsumentom utrzymać zdrowe nawyki żywieniowe, nie obciążają środowiska, są funkcjonalne i wygodne. Wiemy też, że coraz więcej konsumentów chce podejmować świadome decyzje zakupowe”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.