Thai Wok celuje nie tylko w centra handlowe

0
1533
Popularna sieć restauracji specjalizujących się w kuchni tajskiej, które najczęściej można odwiedzić w centrach handlowych, otworzyła nowy punkt – tym razem poza galerią handlową.

Zainaugurowana na początku roku restauracja przy ul. Inflanckiej 4b zlokalizowana jest w stołecznym biurowcu Gdański Business Center. Lokal o powierzchni 180 m2 oferuje 65 miejsc dla gości oraz parking przed wejściem.

Thai Wok przykłada wielką uwagę do wyglądu wnętrz i designu swoich lokali, aby każdy, kto spędza czas w restauracji, mógł czuć się niczym w sercu Tajlandii. Atmosfera tego miejsca i możliwość oglądania zamówionych dań przygotowywanych na żywo z pewnością przyciągnie wielu klientów nie tylko z całej Warszawy, ale i okolic. Wyjście poza centra handlowe na pewno opłaci się popularnej sieci ze względu na wysokie opłaty za czynsz w wielkopowierzchniowych obiektach handlowych.

„Chcemy rozwinąć listę lokalizacji w Trójmieście i Warszawie, ale też rozpocząć biznes w nowych lokalizacjach w Polsce, takich jak Kraków czy Katowice” – powiedziała dla portalu Retailnet.pl Karolina Szczepanik, Kierownik ds. Administracyjno-Operacyjnych w Thai Wok Sp. z o.o.

Już teraz firma współpracuje z UberEats, zatem dania tajskie można zamówić do dowolnego miejsca przez aplikację w telefonie, ale jak informuje Szczepanik, wkrótce podpisane zostaną nowe kontrakty.

Aktualnie sieć Thai Wok liczy 18 restauracji, m.in. w Galerii Mokotów i Złotych Tarasach w Warszawie, czy poznańskim Starym Browarze. Najnowsze plany rozwoju zakładają również wprowadzenie kolejnych dań do menu oraz nowości technologicznych w zakresie wyposażenia kuchennego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.