Tomasz Rogacz nowym dyrektorem generalnym McDonald’s Polska

0
1839
Fot.: Materiały prasowe McDonalds Polska

Od 1 października 2022 roku nastąpi zmiana na stanowisku dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Nowym szefem polskiego rynku zostanie Tomasz Rogacz, który dotychczas pełnił funkcję Senior Director Restaurant Development. Z kolei Adam Pieńkowski, który od sześciu lat zarządzał firmą, awansuje do struktur globalnych obejmując stanowisko Vice President, Global Menu Strategy.

Tomasz Rogacz związany jest z McDonald’s od 2001 roku. Rozpoczął pracę w restauracji McDonald’s, a następnie awansował na kolejne stanowiska w strukturach firmy. W 2011 roku dołączył do McDonald’s Serbia jako Market Manager, a w latach 2014-2021 był Dyrektorem Generalnym organizacji w Czechach i na Słowacji. Pod kierownictwem Tomasza Rogacza restauracje na tych rynkach osiągnęły rekordowe wyniki sprzedaży i przeszły przez proces modernizacji.

Po 10 latach pracy za granicą, Tomasz wrócił do Polski i objął stanowisko Senior Director Restaurant Development. Był odpowiedzialny za działy: operacyjny, franczyzy, rozwoju biznesu i technologii. Z dniem 1 października rozpocznie nowy rozdział w karierze związany z kierowaniem i rozwojem McDonald’s w Polsce.

Adam Pieńkowski, dotychczasowy dyrektor generalny rynku, awansował w strukturach globalnych marki i obejmie stanowisko Vice President, Global Menu Strategy w centrali McDonald’s w Chicago. W ciągu 6 lat na stanowisku dyrektora generalnego w Polsce, Adam znacząco zmodernizował restauracje i wraz z zespołem wprowadził rozwiązania digitalowe wspierające doświadczenia gości. Mimo licznych wyzwań, w tym czasie sprzedaż na rynku polskim wzrosła prawie dwukrotnie, a liczba restauracji powiększyła się o 130 lokali przekraczając liczbę pół tysiąca.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.