Tomasz Szyszka został nowym dyrektorem ds. sprzedaży w Hotelu Bristol. Przeszedł po blisko trzech latach pracy dla Hilton Warsaw Hotel & Convention Center.
Stanowisko objął z dniem 1 czerwca i jego głównymi zadaniami będzie zarządzanie wszystkimi działami sprzedaży oraz realizacja przyjętych strategii sprzedażowych. To kolejna zmiana na tego typu stanowisku z branży hotelowej, co może być związane z obecną sytuacją hoteli w covidowej rzeczywistości. Działy sprzedaży nabiorą jeszcze bardziej na znaczeniu, ponieważ to one będą na pierwszej linii frontu w walce o nowy biznes.
Tomasz Szyszka wcześniej miał okazję zdobywać doświadczenie właśnie we wspomnianym wcześniej Hilton Warsaw Hotel & Convention Center gdzie spędził blisko 3 lata na stanowisku Commercial Director. Wcześniej także około 3 lat spędził w krakowskim Hamptonie. Ma w swoim portfolio również takie obiekty jak DoubleTree by Hilton w Krakowie, Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe czy Sheraton Sopot Hotel. W branży hotelowej jest obecny od bardzo dawna i zawsze związany był ze sprzedażą.