Jak sam mówił zbudował Zespół, który jednocześnie zbudował jego – „Zdecydowałem, że ten Zespół i Hotel potrzebują czegoś więcej, niż ja mogę im zapewnić. Potrzebują nowego lidera, nowej wizji i energii, która jest w stanie nie tylko im dorównać, ale rozniecić ogień, który już w sobie mają”. Zapraszamy do wysłuchania audycji.
Miłosz Stanisławski związany jest z hotelarstwem, sprzedażą i marketingiem od 2004 roku. Doświadczenie jako sales manager zdobywał w warszawskich hotelach Jan III Sobieski oraz Rialto. Uczestniczył w tworzeniu Centralnego Biura Sprzedaży Vienna International Hotelmanagement AG w Polsce. Jako zastępca dyrektora sprzedaży hotelu Jan III Sobieski odpowiadał za proces sprzedaży i marketingu podczas zmiany marki na Radisson Blu. Pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w Platinum Residence oraz dyrektora sprzedaży i marketingu nowo otwartego Sound Garden Hotel w Warszawie.
Za zaangażowanie w branżę MICE, został wyróżniony przez MPI Poland Club tytułem „Odkrycie Roku 2013”. Nominowany do tytułu „Osobowość Roku MICE Poland 2014”. Nagrodzony tytułem „Hotelarz do 35 roku życia” w konkursie Hotelarz Roku 2014, organizowanym przez „Hotelarza” i Horwath HTL oraz „MP Power 12 Dostawca Venue”, w konkursie MP Power Awards 2016 organizowanym przez MeetingPlanner.pl
Nowy dyrektor Sound Garden Hotel Airport zostanie wyłoniony w drodze konkursu.
Partnerzy audycji: