Tork po raz drugi z tytułem Business Superbrands 2020

0
1117

Organizacja Superbrands powstała 25 lat temu i obecnie działa w ponad 80 krajach. Wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje historie ich sukcesów, stając się inspiracją dla innych. W Polsce przyznawane są dwa rodzaje nagród – nagroda konsumencka Superbrands oraz Business Superbrands. To drugie wyróżnienie przyznawane jest przez Konfederację Lewiatan.

W tym roku w wyniku głosowania członków rady złożonej z ekspertów najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej, która reprezentuje interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej, Tork – marka firmy Essity, znalazła się w gronie najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku i została wyróżniona statuetką.

Eksperci wybierając laureatów oceniają m.in. pozycję rynkową marki w Polsce, jakość oferowanych produktów lub usług, relacje B2B oraz innowacyjność i działania CSR.

– Obecność w gronie najsilniejszych marek biznesowych jest nagrodą za nasz nieustanny rozwój i dbałość o klientów – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager marki Tork, który podczas uroczystej gali XIV edycji konkursu odebrał w imieniu marki nagrodę. – Dzięki kompleksowym usługom i innowacyjnych produktom Tork, każdego dnia firmy mogą dbać o pracowników i gości, oszczędzać czas i pieniądze oraz działać w sposób zrównoważony.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.