Cykl spotkań TravelCamp, skierowany do hotelarzy, restauratorów i travel managerów, powraca do Krakowa po kilku latach przerwy. Następne wydarzenie odbędzie się 22 czerwca w Browarze Lubicz.
TravelCamp od 2010 roku jest miejscem, gdzie profesjonaliści z branży turystycznej dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie marketingu cyfrowego. Spotkania umożliwiają dyskusję na temat nowych trendów, poszukiwanie inspiracji oraz nawiązywanie nowych biznesowych relacji.
Specjalnym gościem nadchodzącej edycji w Krakowie będzie Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, specjalistka w dziedzinie komunikacji i budowania marek, autorka blogów magdaurbaniak.com i tractormania.pl.
Podczas spotkania planowane są dyskusje na temat neuromarketingu, automatyzacji i wykorzystania sztucznej inteligencji. Uczestnicy dowiedzą się, jak analizować dane oraz jak zwiększyć widoczność stron turystycznych i hotelowych w wyszukiwarkach internetowych. Organizator wydarzenia, Piotr Kasperczak, przewidział także czas na networking.
Piotr Kasperczak, pomysłodawca TravelCampu, zapowiada wprowadzenie zmian w formule spotkań, aby jeszcze bardziej zwiększyć atrakcyjność wydarzenia i zaangażowanie uczestników.
TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym. Udział w nim jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich pracujących w branży turystycznej lub sektorze horeca. Rejestracja uczestnictwa odbywa się poprzez stronę travelcamp.pl.
Najbliższa, 32. edycja spotkania rozpocznie się w czwartek, 22 czerwca, o godzinie 13.30 w Browarze Lubicz w Krakowie.