TravelCamp po kilku latach przerwy wraca do Krakowa

0
948

Cykl spotkań TravelCamp, skierowany do hotelarzy, restauratorów i travel managerów, powraca do Krakowa po kilku latach przerwy. Następne wydarzenie odbędzie się 22 czerwca w Browarze Lubicz.

TravelCamp od 2010 roku jest miejscem, gdzie profesjonaliści z branży turystycznej dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie marketingu cyfrowego. Spotkania umożliwiają dyskusję na temat nowych trendów, poszukiwanie inspiracji oraz nawiązywanie nowych biznesowych relacji.

Specjalnym gościem nadchodzącej edycji w Krakowie będzie Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, specjalistka w dziedzinie komunikacji i budowania marek, autorka blogów magdaurbaniak.com i tractormania.pl.

Podczas spotkania planowane są dyskusje na temat neuromarketingu, automatyzacji i wykorzystania sztucznej inteligencji. Uczestnicy dowiedzą się, jak analizować dane oraz jak zwiększyć widoczność stron turystycznych i hotelowych w wyszukiwarkach internetowych. Organizator wydarzenia, Piotr Kasperczak, przewidział także czas na networking.

Piotr Kasperczak, pomysłodawca TravelCampu, zapowiada wprowadzenie zmian w formule spotkań, aby jeszcze bardziej zwiększyć atrakcyjność wydarzenia i zaangażowanie uczestników.

TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym. Udział w nim jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich pracujących w branży turystycznej lub sektorze horeca. Rejestracja uczestnictwa odbywa się poprzez stronę travelcamp.pl.

Najbliższa, 32. edycja spotkania rozpocznie się w czwartek, 22 czerwca, o godzinie 13.30 w Browarze Lubicz w Krakowie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.