Trend, który zyskuje na popularności, czyli karty podarunkowe w lokalu

0
838
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Karty podarunkowe to bardzo chętnie wybierany pomysł na prezent. Z tego powodu taką opcję sprzedaży oferuje wiele sklepów, a w ostatnim czasie decyduje się na to także coraz więcej lokali gastronomicznych. Przeczytaj poniżej czy warto postawić na karty podarunkowe w swojej restauracji!

Bon podarunkowy – co to jest i jak funkcjonuje?

Bon podarunkowy, inaczej gift card, to przedpłacona karta pieniężna, która pozwala na zakup określonych produktów bądź usług w ofercie lokalu. Warto pamiętać, że zakupy muszą być za określoną kwotę – wcześniej nabitą na voucher – oraz praktycznie zawsze mają termin, do którego musimy zrealizować transakcję. Takie karty to zarówno idealny pomysł na prezent, jak i skuteczna rekompensata dla konsumenta w sytuacji zwrotów lub niesatysfakcjonującej go wizyty. 

W jakich miejscach można skorzystać z voucherów?

Bony podarunkowe to coraz bardziej popularna opcja w wielu rodzajach lokali. Chociaż kojarzą się one głównie z możliwością zakupów w wybranym sklepie, to jednak teraz, karty cieszą się popularnością również w punktach gastronomicznych i usługowych. Dzieje się tak z powodu wzrostu znaczenia samego odczuwania doświadczeń, niż tylko dawania materialnych podarunków. Jednym z takich przeżyć, może być zjedzenie dania w restauracji. Obdarowanie kogoś bliskiego takim wyjątkowym wspomnieniem zapewniają vouchery w gastronomii, a właścicielom restauracji mogą pomóc poszerzyć zasięg firmy.

Karta podarunkowa w branży gastronomicznej

Czy tego typu bony to opłacalny ruch mając biznes gastronomiczny? Tak, bo to zarówno ciekawa propozycja dla klienta, jak i ulepszenie marketingu restauracji. Goście, którzy zaopatrują się w oferowany przez Ciebie voucher, poza pozyskaniem pomysłu na prezent, reklamują Twój lokal obdarowanej osobie. W dodatku, chcąc zrealizować bon należy odwiedzić lokal, co zwiększa szansę na jego ponowne odwiedziny przez nowe osoby i poszerzenie stałej bazy klientów. Takie rozwiązanie to również zysk. Mimo, że produkcja kart zalicza się do wydatków z budżetu firmy, to jednak wiele bonów finalnie nie zostaje użytych. Prowadzi to do zarobku dla Ciebie, mimo początkowych kosztów.

Co można zaproponować za zakup bonu do restauracji?

Kupując karty podarunkowe, klienci mogą wydać określoną kwotę na wybraną usługę, posiłek czy drinka. Zdarza się jednak, że właściciele decydują się również na specjalne bony, które można przeznaczyć na kolację dla dwojga czy spróbowanie dania specjalnego przygotowywanego np. z okazji różnych świąt czy aktualnie obowiązującej promocji.

Zainwestuj w vouchery podarunkowe do swojego lokalu gastronomicznego

Jeśli obawiasz się wprowadzenia gift cards do swojej restauracji, z łatwością dokonasz tego za pomocą narzędzia GoClient. Z tym rozwiązaniem wygenerujesz vouchery podarunkowe, które dodatkowo będziesz mógł rozliczyć w systemie sprzedażowym swojego biznesu. Możesz także wybrać inne programy lojalnościowe. Zaproponuj gościom kartę stałego klienta, twórz promocje i kody rabatowe na określony dzień w tygodniu oraz obsługuj napiwki i zniżki – szybko i bezbłędnie!

Zadbaj o promocję wraz z aspektem wizualnym

Z racji tego, że bony to zwykle podarunek dla drugiej osoby, bardzo istotny jest ich wygląd. Postaraj się więc stworzyć proste, ale dobrej jakości karty podarunkowe, współgrające ze stylem Twojego lokalu. Ponadto, wypromuj je. Reklamuj vouchery nie tylko w restauracji, ale także wykorzystując informacyjne plakaty czy posty w mediach społecznościowych.

Dla Ciebie, jako właściciela lokalu gastronomicznego, karty podarunkowe to dobry sposób na reklamę firmy, wyróżnienie się na tle konkurencji, a także wyższy zarobek. Odwiedź GoPOS i dowiedz się więcej szczegółów na temat tego, jak wprowadzić takie rozwiązanie również do swojego biznesu.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.