Trendy z Dubaju w polskich fast foodach

0
289

Sieci gastronomiczne Carat Kebab, Meet & Fit Burgers oraz Frentzza – Pizza & Friends – wprowadziły do menu dania inspirowane luksusem Dubaju. Limitowana oferta pod nazwą „Dubai – Bling Bling” obejmuje kebab, burgera i pizzę wzbogacone pistacjowym dressingiem, kruszonymi pistacjami oraz płatkami jadalnego złota.

Zjawisko wprowadzania do oferty elementów kulinarnych inspirowanych Dubajem staje się coraz bardziej zauważalne na polskim rynku. Pistacje, kremy orzechowe i jadalne złoto, które wcześniej pojawiały się głównie w ekskluzywnych restauracjach, coraz częściej trafiają do menu lokali street food. Zaledwie kilka miesięcy temu polski rynek zachwyciły desery inspirowane bogatymi smakami Dubaju, a teraz przyszła kolej na dania typu fast food w eleganckim wydaniu.

W burgerze znalazł się kotlet z dojrzewającej wołowiny dostarczanej przez firmę „Polskie Steki”, natomiast kebab oparto na certyfikowanym mięsie wołowo-baranim przygotowywanym w kuchni centralnej. Dodatkowym wyróżnikiem jest krem pistacjowy, którego produkcją zajmuje się krakowska firma „Lood is Good” – znana z rzemieślniczych kremów orzechowych marki „Good Noot”. Wszystko to uzupełniają jadalne płatki złota i kruszone pistacje, nadając daniom wyjątkowy charakter.

Jak wskazują przedstawiciele sieci, reakcje klientów są zróżnicowane – od zachwytów nad nowatorskim podejściem po zdziwienie, że tak luksusowe składniki trafiły do oferty street food. Oferta „Dubai – Bling Bling” jest limitowana czasowo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.