Triverna notuje wzrost obrotów o 90%

0
703
Fot.: Materiały prasowe Triverna

Triverna.pl ma powody do zadowolenia. Rok 2023 przyniósł wzrost obrotów o 140% w porównaniu do roku 2019 i o 90% w stosunku do roku 2022. Wynik ten jest efektem zwiększonego ruchu na stronie o 72% względem roku poprzedniego oraz wzrostu średniej wartości koszyka (AOV) o 13%.

Prezes i założyciel serwisu, Dawid Dusza, podkreśla, że osiągnięcia te są wynikiem intensywnych inwestycji w marketing oraz rozbudowę zespołu i narzędzi. Wzmocniona obecność marketingowa oraz rozwój sieci partnerów, zwłaszcza w segmencie premium, pozwoliły na osiągnięcie wyższych cen. Średnia wartość koszyka w 2023 roku wyniosła 1 592 PLN, a średnia cena za noc pokojową to 464 PLN.

Najwięcej rezerwacji odnotowano w marcu, lipcu, sierpniu i listopadzie. Jakub Bączykowski, dyrektor zarządzający Triverna.pl, z zadowoleniem zauważa, że serwis stał się jednym ze stałych narzędzi sprzedażowych w hotelach. Dzięki ciągłej współpracy z obiektami noclegowymi, Triverna zapewnia im obłożenie również w mniej popularnych miesiącach oraz w tygodniu.

W minionym roku firma skupiła się również na rozbudowie swojego bloga, który osiągnął pozycję nr 5 w kategorii Travel i wyróżnia się znakomitymi wskaźnikami jakościowymi. Dodatkowo, przeprowadzona została rewolucja w obszarze CRM – wdrożono nową platformę marketing automation, przebudowano infrastrukturę wysyłkową i stworzono nowe szablony newsletterów.

Na rok 2024 Triverna.pl planuje wzrost o 53%, celując w obroty na poziomie 155 mln PLN GMV. Firma stawia na zrównoważony rozwój, który ma opierać się na wzroście ruchu, konwersji oraz średniej wartości koszyka. Większy budżet marketingowy oraz kontynuacja inwestycji w strategiczne obszary są zaplanowane w celu osiągnięcia tych celów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.