Dziś w Expo XXI w Warszawie odbywa Forum Branży Eventowej, czyli doroczne spotkanie przedstawicieli tego sektora. Co przygotowano dla uczestników?
Program obfituje w wiele wystąpień, które będą prowadzone równolegle na dwóch scenach. Spotkaniu towarzyszy bardzo duża wystawa, gdzie firmy eventowe, agencje, dostawcy, podwykonawcy, firmy cateringowe czy hotele i inne obiekty prezentują swoje aktualne oferty.
Na dużej scenie wystąpi mnóstwo znanych w środowisku osób, które podzielą się swoimi przemyśleniami na temat bieżącej sytuacji branży. Swoje wystąpienie będzie miał również Rafał Krzycki, wydawca portalu Horeca Business Club, który opowie o tym, czy lepiej zagra wydarzenie online na żywo czy może z playbacku. To o tyle ciekawy temat, że ilość eventów online w wyniku pandemii wzrosła bardzo mocno, a w zasadzie stały się one codziennością.
Wydarzenia online nie mają zastąpić tych organizowanych na żywo, jednak mają i będą miały swoje zastosowanie w bardzo wielu przypadkach. Poza tym obserwujemy, że mnóstwo tradycyjnych wydarzeń organizowanych jest w wersji hybrydowej. Transmisja online wydarzenia może być także realizowana na wiele sposobów, w tym także z wykorzystaniem wcześniej przygotowanych nagrań.
Na scenie pojawią się także m.in. takie osoby jak Michał Woroch, Krzysztof Celuch, Anna Górska, Paulina Kołodziejczyk, Jolanta Żyśko, Andrzej Hulewicz, Dominik Borek, Łukasz Adamowicz, Davide Odella, Michał Kalarus, Bartosz Bieszyński, Paweł Lewicki, Darek Maciołek, Dominik Górka, Barbara Świderska, Jarosław Jabłoński, Joanna Cendrowska, Tomasz Cieślak, Wojciech Cłapiński, Michał Kozak, Magdalena Maciejewska oraz Magdalena Kondas.
Wieczorem odbędzie się kolejny finał akcji charytatywnej ELFY organizowanej co roku przez Stowarzyszenie Branży Eventowej. Podczas finałowej gali wystąpi bardzo wielu artystów w podziękowaniu za zaangażowanie darczyńców. W tym roku w ramach akcji wsparte będzie Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii.
Horeca Business Club jest partnerem Forum Branży Eventowej oraz akcji charytatywnej ELFY.
FBE to największe w Polsce spotkanie profesjonalistów związanych z organizacją wydarzeń. Niezwykła skuteczność event marketingu i towarzyszący jej wysoki poziom skomplikowania realizacji eventowych powodują konieczność stałego podnoszenia kwalifikacji specjalistów z branży. Niezwykły boom przemysłu spotkań w latach 2018 – 2019, a także bezprecedensowy kryzys roku 2020 pokazały jak ważne są eventy dla działań wizerunkowych i sprzedażowych przedsiębiorstw oraz jak kluczowa jest ich rola w budowaniu przynależności i motywacji wśród pracowników. Jednocześnie stało się jasne, że zarówno w dobrych i złych czasach do realizacji udanych wydarzeń niezbędna jest stała wymiana wiedzy i doświadczeń. Dlatego Forum Branży Eventowej to punkt obowiązkowy każdego marketingowca, HR’owca, zakupowca oraz oczywiście profesjonalistów z branży incentive i event marketingu.