Konferencja Event Biznes jest cyklicznym wydarzeniem, dedykowanym osobom zainteresowanym nowoczesnymi formami promocji służącymi budowaniu silnej i efektywnej marki. Skierowana jest przede wszystkim do członków zarządów firm i instytucji, managerów działów marketingu, Public Relations, Human Ressources, specjalistów z działów zakupów oraz osób odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach. Mile widziani będą również przedstawiciele agencji eventowych, marketingu zintegrowanego oraz agencji PR.
Event Biznes to wydarzenie, podczas którego uczestnicy mają okazję posłuchać najlepszych prelegentów w dziedzinie event management z Polski i zagranicy. Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby poziom konferencji zaskoczył jeszcze bardziej niż w latach ubiegłych. Nad merytoryką czuwa 22-osobowy zespół Rady Programowej, w skład którego wchodzą praktycy – reprezentanci czołowych polskich agencji eventowych i wykładowcy uniwersteccy, przedstawiciele firm i korporacji oraz mediów branżowych.
Bilety na październikowe wydarzenie można zakupić poprzez platformę Evenea. Patronat medialny nad konferencją objął portal Horeca Business Club.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), które zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych. Więcej informacji na temat SBE znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej www.sbe.org.pl.