Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnym spotkaniu biznesowym relacji kupiec/dostawca w formie online. Pierwotnie spotkania miały odbyć się 22-23 października, ale w związku z kolejnym rozporządzeniem i zmianami, do których musi dostosować się branża, postanowiliśmy zmienić termin. Druga edycja wydarzenia wystartuje 4 listopada we wtorek i potrwa do środy.
To nowatorskie rozwiązanie jest doskonałym sposobem na spotkanie się kilkudziesięciu dostawców produktów i usług dla branży hotelowej, z osobami, które uczestniczą w procesie zakupowym.
Dzięki temu rozwiązaniu kupcy maksymalnie oszczędzą swój czas, uaktualnią ceny i oferty, a także, co bardzo istotne poznają produkty, które pozwolą na dostosowanie obiektów do aktualnych obostrzeń sanitarnych. Dla dostawców to szansa na przeprowadzenie w jednym miejscu kilkudziesięciu spotkań i przedstawienie swojej oferty.
Kupcy w spotkaniach biorą udział BEZPŁATNIE! Warto zgłosić się już dziś. Zaznaczamy, że w spotkaniach mogą wziąć udział osoby odpowiedzialne za proces zakupowy. To bardzo duża oszczędność czasu, a dodatkowo możliwość zdobycia nowego doświadczenia w tego typu spotkaniach w zupełnie innej formie niż dotychczas. Prosimy, aby zgłoszenia przesyłać na adres [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy na portalu horecabc.pl.
Przedstawicieli firm zainteresowanych ofertą prezentacji swoich produktów i usług zapraszamy do kontaktu: [email protected] lub lub poprzez formularz kontaktowy na portalu horecabc.pl.