W lokalach Sfinksa piwo wyłącznie jednej marki

0
1034
Sfinks Polska podpisał umowę, na podstawie której we wszystkich lokalach tej sieci sprzedawane będzie piwo oraz cydr tylko z oferty Grupy Żywiec. Obie strony zapowiadają wzmożoną współpracę.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy WOOK, podpisała umowę o współpracy z Grupą Żywiec, która zacznie obowiązywać od 27 października 2018 roku. Grupa Żywiec i Sfinks Polska zawarły również aneks do umowy zakupu sieci Piwiarnia Warki w zakresie przeniesienia zapłaty 5,7 mln zł, co ma przyspieszyć wzrost skali działania spółki zarządzanej przez Cacka.

„Z Grupą Żywiec już mamy wspólna historię, która wynika z włączenia w zeszłym roku do naszego portfolio Piwiarni Warki. Zdecydowaliśmy się rozszerzyć współpracę także na nasze pozostałe marki, w tym Sphinx czy Chłopskie Jadło. Otrzymaliśmy z Grupy Żywiec nie tylko bardzo dobrą ofertę, ale także wsparcie w postaci uwolnienia gotówki. Umożliwi to szybszy rozwój, a tym samym wesprze wspólny biznes. Jestem przekonany, że to nie jest nasze ostatnie słowo i wspólnie wypracujemy kolejne rozwiązania pozwalające na wzrost udziału naszych spółek w rynku oraz współpracę przez długi okres” – tłumaczy Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.

Grupa Żywiec oferuje 40 piw w 13 różnych stylach oraz cydr. Jej flagową marką jest oczywiście Żywiec – pierwsze w Polsce piwo premium i jedno z największych piw eksportowych. Ponadto w portfolio Grupy znajdują się m.in. Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Strong i EB.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.