W lokalach Sfinksa piwo wyłącznie jednej marki

0
1073
Sfinks Polska podpisał umowę, na podstawie której we wszystkich lokalach tej sieci sprzedawane będzie piwo oraz cydr tylko z oferty Grupy Żywiec. Obie strony zapowiadają wzmożoną współpracę.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy WOOK, podpisała umowę o współpracy z Grupą Żywiec, która zacznie obowiązywać od 27 października 2018 roku. Grupa Żywiec i Sfinks Polska zawarły również aneks do umowy zakupu sieci Piwiarnia Warki w zakresie przeniesienia zapłaty 5,7 mln zł, co ma przyspieszyć wzrost skali działania spółki zarządzanej przez Cacka.

„Z Grupą Żywiec już mamy wspólna historię, która wynika z włączenia w zeszłym roku do naszego portfolio Piwiarni Warki. Zdecydowaliśmy się rozszerzyć współpracę także na nasze pozostałe marki, w tym Sphinx czy Chłopskie Jadło. Otrzymaliśmy z Grupy Żywiec nie tylko bardzo dobrą ofertę, ale także wsparcie w postaci uwolnienia gotówki. Umożliwi to szybszy rozwój, a tym samym wesprze wspólny biznes. Jestem przekonany, że to nie jest nasze ostatnie słowo i wspólnie wypracujemy kolejne rozwiązania pozwalające na wzrost udziału naszych spółek w rynku oraz współpracę przez długi okres” – tłumaczy Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.

Grupa Żywiec oferuje 40 piw w 13 różnych stylach oraz cydr. Jej flagową marką jest oczywiście Żywiec – pierwsze w Polsce piwo premium i jedno z największych piw eksportowych. Ponadto w portfolio Grupy znajdują się m.in. Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Strong i EB.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.