W poszukiwaniu rozwiązań dla branży hotelowej

0
1352

Przez ostatnie miesiące wszyscy wymieniali się informacjami jak to źle dzieje się w branży hotelowej. Przyszedł jednak czas, by zacząć szukać rozwiązań i pomysłów na to jak odnaleźć się w nowych i bardzo trudnych zarazem realiach. Pomysłów jest wiele, warto posłuchać co inni mają w tym temacie do powiedzenia, zatem zapraszamy Was na spotkanie pełne inspiracji i wiedzy, która pomoże przygotować hotele do nowych realiów.

Obłożenie, polityka cenowa, organizacja konferencji i wydarzeń okolicznościowych, obsługa grup turystycznych czy sprzedaż i marketing, to wszystko uległo zmianom w ostatnim roku, a Ci co liczą, że wszystko wróci do normalności tuż po zakończeniu epidemii należy stanowczo powiedzieć, że to będzie długi proces. Niektóre rzeczy w ogóle nie będą już takie same, oczekiwania gości czy zleceniodawców wydarzeń uległy zmianie. Dziś wyzwaniem każdego właściciela czy menedżera hotelu jest czucie „nowego” rynku i takie dostosowywanie swoich usług pod każdym względem, aby oferta odpowiadała na zmienione oczekiwania rynku.

Kto tej pracy domowej nie odrobi i będzie czekał z założonymi rękoma na powrót tego co mieliśmy w 2019 roku, bardzo się rozczaruje, ale co gorsza może doprowadzić do upadku swojego biznesu. Zatem warto słuchać opinii innych koleżanek i kolegów z branży, którzy odważnie testują różne rozwiązania i co ważne chcą się podzielić swoją wiedzą czy dana zmiana przyniosła oczekiwane efekty czy też nie. Taka będzie najbliższa konferencja Hotel Meeting Online – W poszukiwaniu rozwiązań. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia 2021 i będzie połączone także z Business Speed Dating Online, czyli szybkimi wideo-spotkaniami z dostawcami produktów i usług. To dziś powinno być o tyle ważne dla hotelarzy, że produkty i usługi się również zmieniły, warto więc poznać nowe rozwiązania.

Na konferencji wystąpi 40 doświadczonych osób, które podzielą się swoją wiedzą. Każdy uczestnik będzie miał dostęp do kilkudziesięciu godzin materiałów, które będą dostępne online minimum 30 dni po wydarzeniu. W programie przygotowaliśmy kilkanaście prezentacji, panele dyskusyjne oraz warsztaty w małych (limitowanych) grupach. Całość porusza absolutnie wszystkich aspektów związanych z prowadzeniem hotelu w nowych realiach. Jest to zatem wydarzenie obowiązkowe dla osób chcących rozszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie oraz wymienić informacjami z innymi koleżankami i kolegami z branży. Podczas oglądania konferencji będziecie mieli do dyspozycji czat by rozmawiać zarówno z osobami występującymi jak i między innymi uczestnikami. Progam dostępny jest na stronie Hotel Meeting.

Wśród występujących znajdziesz takie nazwiska jak Elżbieta Nitsze, Maciej Straus, Paweł Lewtak, Dariusz Winnicki, Anna Możdżyńska, Kris Głąbiński, Andrzej Burkiewicz, Bartosz Bieszyński, Adam Gąsior, Paweł Jabłoński, Szymon Lach, Anna Wojdan, Krzysztof Jędrocha, Paweł Jabłoński, Dorota Waga, Rafał Pasenik, Ewa Rogala, Anna Narel, Małgorzata Gipsiak, Karol Wagner, Kamil Maroszek, Przemysław Konieczyński, Agnieszka Sapa i wiele innych. Będą także goście zagraniczni, którzy podzielą się wiedzą ze swojego rynku, tj. Austrii, Grecji i Włoch.

Zachęcamy do zakupu jednego biletu i zorganizowania wspólnego oglądania wydarzenia z całym zespołem w Waszej sali konferencyjnej. Udział w pierwszych dwóch dniach kosztuje od 199 zł netto, ale czym bliżej wydarzenia tym będzie drożej. Trzeci dzień to warsztaty, które są dodatkowo płatne 40 zł netto i limitowane do 20 osób w grupie, zatem tu obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy„. Bilety dostępne są na stronie Hotel Meeting.

W konferencji można wziąć udział bezpłatnie, warunkiem jest wydelegowanie menedżera odpowiedzialnego za decyzje zakupowe do Business Speed Dating Online (wideo-spotkań z dostawcami), które odbędą się 22 i 23 kwietnia, czyli są organizowane na „zakładkę” z głównym wydarzeniem. Uczestnik takich spotkań bierze udział tylko w jednym dniu, gdzie poświęci na nie około dwóch godzin. Dodatkowo obiekt musi spełniać pewne minima, np. ilość pokoi od 40-50. Szczegóły u organizatora pod adresem [email protected]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.