W poszukiwaniu rozwiązań dla hoteli

0
1715

Wczoraj rozpoczęła się konferencja, na której spotkało się kilkuset hotelarzy z całej Polski. Nikt już nie narzeka, wszyscy wspólnie szukają rozwiązań, które pozwolą poradzić sobie w tej trudnej dla branży sytuacji.

Wczoraj hotelarze rozmawiali między innymi o kształcie wydarzeń w nowej rzeczywistości. Prezentację przygotował Bartosz Bieszyński, doświadczony eventowiec, który podzielił się swoimi przewidywaniami i pomysłami na temat tego jak będzie wyglądał rynek mice i jak długo będzie odbudowywał.

Nie zabrakło rozmów o kreatywności, która dziś jest bardzo w cenie i ratuje w wielu sytuacjach. Kamil Maciąg z hotelu Arche Puławska opowiadał o tym gdzie on szuka pomysłów oraz jakie wdrożył w swojej pracy, a które przyniosły wymierną sprzedaż. O sprzedaży mówił również Damian Józefowicz w Profitroom, który pokazał wiele świetnych rozwiązań wspierających zwiększanie zysków hotelarzy.

Elżbieta Nitsze z Airport Hotel Okęcie mówiła o inwestowaniu w tych trudnych czasach w dział sprzedaży. To może zabrzmi dość dziwnie gdy wszyscy szukają oszczędności, Ela jednak przekonywała, że taka inwestycja szczególnie dziś się bardzo opłaci, a jej efekty będą widoczne tuż po otwarciu rynku.

Paweł Jabłoński z Meeting15 opowiadał o tym jak hotel może zarabiać na eventach online. Tak, obiekty mogą, a wręcz powinny na tym zarabiać. Bez dobrego miejsca nie ma dobrego wydarzenia online. Pokazał wiele przykładów realizacji w ciągu ostatnich miesięcy, na których hotele zarobiły bardzo przyzwoite kwoty.

Później odbyły się dwa panele dyskusyjne, pierwszy poprowadziła Anna Wojdan z udziałem event managerów z dużych korporacji, którzy opowiadali o swoich planach na najbliższe miesiące i kolejny rok. Podsunęli też kilka pomysłów hotelarzom i przekazali swoje oczekiwania. Kolejny panel poprowadzony przez Krzysztofa Jędrochę dotyczył polityki cenowej i tu mieliśmy okazję wysłuchać świetnej rozmowy z hotelarzami z różnych obiektów i ich podejścia do budowania oferty i zarządzania ceną.

Po przerwie wystąpił Krzysztof Głąbiński – Szkoleniahoteli.pl z prezentacją, w której pokazał jak technologia pozwala wiecej zarabiać, ale jednocześnie budować lepsze doświadczenie gościa w hotelu. Ciekawe, kiedy pokazane przez niego rozwiązanie pojawi się w Polsce. Kolejną prezentację miała Ewa Rogala z Rezydencja Luxury Hotel, która bardzo konkretnie pokazała pomysły na organizowanie dochodowych wesel. Przedstawiła mnóstwo danych, pakietów, cen, sposobów negocjacji, podejścia do marketingu itp. To była jedna z lepszy prezentacji.

Na koniec odbyły się dwa panele dyskusyjne. Pierwszy poprowadził Szymon Lach z hotelarzami w roli głównej, którzy mówili o swoich strategiach na przetrwanie. Jedni idą w technologię, inni w kontakt z człowiekiem. Różne podejścia, wspólny cel. Druga dyskusja dotyczyła zarządzania personelem i moderował ją Rafał Pasenik. I tu także głos zabrali sami hotelarze i podzielili się swoimi radami. Opowiadali o tym jak rozwiązywali najtrudniejsze sprawy i jak stali się wraz ze swoją załogą specjalistami od zadań specjalnych.

Dziś kolejny dzień konferencji. Dostęp do wydarzenia nadal można wykupić i tu warto podkreślić, że materiały video z konferencji będą dostępne do końca czerwca. Program konferencji Hotel Meeting Online

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.