W The Warsaw HUB powstanie McDonald’s

0
1383
Nowy McDonald’s powstanie w kompleksie biznesowym The Warsaw HUB. Umowa najmu już została podpisana. Restauracja z kawiarnią zajmie w sumie 390 mkw. i będzie się znajdowała na poziomie -1.

„W trakcie projektowania The Warsaw HUB od początku przyświecało nam założenie, aby stał się on ogólnodostępnym obiektem odpowiadającym na potrzeby zarówno najemców, jak i mieszkańców Warszawy. Restauracja McDonald’s jest kolejnym krokiem przybliżającym nas do tego celu. Będzie to pierwszy lokal tej popularnej sieci w centrum biznesowym na Woli, który jeszcze bardziej podniesie atrakcyjność okolicy” – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.

„Warszawa to tętniąca życiem, dynamicznie rozwijająca się aglomeracja. Nasza sieć liczy tu już ponad 50 lokali. Wciąż jednak rośniemy wraz z miastem, czego najlepszym przykładem jest inwestycja we współpracy z Ghelamco. McDonald’s jest marką otwartą na wszystkich. Odwiedzają nas osoby zainteresowane szybkim posiłkiem „w biegu” i takie, które chcą odpocząć lub spotkać się przy kawie, amatorzy „latte na sojowym” i miłośnicy solidnego burgera z frytkami. Cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować nasze usługi osobom korzystającym z The Warsaw HUB. Wierzymy, że będzie to jedno z tych miejsc, w których bije puls stolicy” – mówi Dominik Szulowski, menadżer ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

McDonald’s to nie pierwsza popularna marka, która zagości w kompleksie The Warsaw HUB. W ubiegłym roku do grona najemców dołączyli również m.in. sieć drogerii Rossmann, supermarket Biedronka czy klub fitness Zdrofit.

The Warsaw HUB to nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks wieżowców, który powstaje w najdynamiczniej rozwijającej się części Warszawy, przy rondzie Daszyńskiego na Woli. Będzie się składał z trzech budynków: 86-metrowego obiektu hotelowego oraz dwóch 130-metrowych wież biurowych, które połączy wspólne pięciokondygnacyjne podium. Inwestycja zaoferuje swoim przyszłym najemcom liczne nowoczesne rozwiązania – m.in. dostęp do budynku i nawigację za pomocą smartfonu, system rozpoznawania samochodów w podziemnym parkingu czy stacje do ładowania pojazdów elektrycznych.

McDonald’s rozpoczął działalność w Polsce w roku 1992. Polska sieć obecnie obejmuje 422 restauracje w ponad 150 miejscowościach. Zatrudniają one blisko 25 000 osób i obsługują 700 000 gości każdego dnia. Ponad 80% restauracji prowadzą franczyzobiorcy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.