Jalapeño burger powrócił na Walentynki do McDonald’s

0
1884
W Walentynki McDonald’s zaskoczył swoich gości smaczną niespodzianką. Wszystko za sprawą fanów, którzy poprosili na Facebooku o powrót ich ukochanego Jalapeño burgera. 14 lutego w ramach promocji okazYEAH burger pojawił się w formie jednodniowej oferty dostępnej dla użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s.

W 2018 roku z oferty McDonald’s zniknął Jalapeño burger. Wzbudziło to spore kontrowersje wśród jego fanów, który utworzyli event na FB z apelem o przywrócenie burgera do menu. W wydarzeniu o nazwie „Proszę przywrócić Jalapeno Burgera w McDonald’s” zadeklarowało swój udział ponad 10 tys. osób, a zainteresowanych przedsięwzięciem było ok. 34 tys.

Takie zaangażowanie fanów burgera oraz duże zainteresowanie tematem w mediach społecznościowych nie mogło pozostać bez reakcji sieci. McDonald’s zdecydował się wykorzystać szczególną okazję, jaką są Walentynki. 14 lutego w ramach promocji okazYeah Jalapeño burger pojawił się w formie jednodniowej oferty 2 x Jalapeno Burger + małe frytki za 8 zł tylko w aplikacji mobilnej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.