Hotel Super Heroes to pierwsza hotelarska akcja charytatywna. Idea jest prosta, bo jej uczestnicy chcą pomagać dzieciom. Każdy może wziąć udział w wydarzeniu i wspomóc dzieci, przez kupno cegiełki. Dodatkowo, dla hotelarzy będzie specjalne wydarzenie sportowo-integracyjne które zwieńczy proces pomocy stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce.
We Do Hotels zdecydowała się wesprzeć tą szczytną inicjatywę, przez udzielenie akcji wsparcia marketingowego oraz komunikacyjnego. Na skutek podjętych działań, została jednym z patronów wydarzenia. O motywacjach do wzięcia udziału w akcji wypowiedziała się Dyrektor Zarządzająca We Do Hotels, Anna Wykurz.
„Hotel Super Heros, to piękna inicjatywa, która powstała z pasji. Jak tylko dowiedzieliśmy się o akcji, wiedzieliśmy, że chcemy pomóc i uczestniczyć w szczytnym celu jakim jest pomoc dzieciom.”
Każdy może wziąć udział w akcji przez nabycie cegiełki o minimalnej wartości 100 złotych. Dodatkowo hotelarze będą mogli wziąć udział w wydarzeniu przez kupno symbolicznej cegiełki oraz opłacenie wpisowego w wysokości 299 złotych. Wszystkie pieniądze zostaną przeznaczone na fundację SOS Wioski dziecięce.
Dodatkowo, finał akcji Charytatywnej dla hotelarzy odbędzie się w Dworku nad Pilicą, między 8 a 10 czerwca bieżącego roku. W trakcie eventu, zostaną rozegrane zawody zespołowe, mające charakter integracyjny. Każdy z biorących udział może wystawić maksymalnie dwie osoby, które będą zdobywać punkty, na podstawie których wyłoniony zostanie zwycięzca. Wydarzenie zapowiada się fantastycznie, jednak tutaj najważniejsza jest idea pomocy dzieciom.
SOS Wioski Dziecięce to organizacja pozarządowa, która pomaga porzuconym dzieciom i sierotom. Aktualnie organizacja działa w 135 krajach. W Polsce pod organizacją działają 4 Wioski Dziecięce, oraz 14 świetlic środowiskowych które nieocenienie pomagają dzieciom. To właśnie dzięki nim, wiele dzieci może znaleźć bezpieczny kąt oraz otrzymać ciepły posiłek.
We Do Hotels to firma szkoleniowo-doradcza, która wspiera hotelarzy w efektywnym zarządzaniu, zwiększaniu rezerwacji bezpośrednich oraz aktywnej sprzedaży. W projekcie HSH odpowiadamy za komunikację, marketing oraz działania wizerunkowe.