Właściciele polskiego steakhouse’a zaprezentowali plany rozwojowe

0
1560
Pionierzy polskiego rynku sezonowania mięsa rozpoczęli akcję, dzięki której każdy może zostać inwestorem spółki. Na dedykowanym portalu zarząd Ed Red S.A. przedstawił potencjalnym akcjonariuszom swoją propozycję oraz plany inwestycyjne.

Po niewątpliwym sukcesie lokalu w Krakowie, właściciele postanowili wejść szturmem także na stołeczny rynek. Dzięki ugruntowanym, wysokim przychodom firma była w stanie stale inwestować w aparaturę pozwalającą na sezonowanie mięsa na sucho – pionierski na krajowym rynku koncept. Aktualnie dzięki zakupionemu sprzętowi możliwe jest przechowywanie aż 4 ton mięsa jednocześnie.

Z przedstawionego na platformie internetowej planu inwestycyjnego można dowiedzieć się, iż na przestrzeni najbliższych trzech lat zarząd ma w planach otwarcie przynajmniej 4 lokali w różnych częściach kraju, tj. Wrocław, Poznań, Trójmiasto oraz aglomeracja śląska. Dodatkowo w ich zamierzeniach jest inauguracja ponad 20 lokali marki Targowy w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców – lokali serwujących gatunkowe alkohole oraz produkty garmażeryjne własnej produkcji. W stołecznej Hali Mirowskiej znajduje się już jeden punkt pod tym szyldem, natomiast kolejny ma powstać na krakowskim Kazimierzu już w przyszłym roku.

Na tym jednak ekspansja marki prawdopodobnie się nie zakończy. Maksymalnie w 2022 r. właściciele steakhouse’u planują bowiem debiut na giełdzie oraz wyjście ze swoim konceptem poza Polskę. Pierwsza zagraniczna restauracja ma powstać w Berlinie. W rozwój sieci właściciele zdecydowali się zaangażować także społeczność w sieci. Potencjalni inwestorzy mogą zakupić akcje firmy w kwocie 100 zł za sztukę. Organizatorzy crowdfundingu udziałowego przewidzieli oczywiście specjalne nagrody za zakup poszczególnej liczby akcji. Do tej pory udało się zebrać bez mała 100 tys. zł.

Ed Red to pierwszy steakhouse oferujący swoim klientom sezonowane mięso na sucho, który poprzez współpracę z lokalnymi producentami mięsa stara się promować polskie smaki wydobywane z rodzimych produktów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.