Wszystkie kanały sprzedaży w jednym miejscu

0
124
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Oszczędzaj czas i unikaj błędów, automatycznie przesyłając zamówienia do Twojego systemu POS i firmy kurierskiej. Jedno rozwiązanie pozwoli na łatwą integrację Twojej gastronomii z portalami oferującymi jedzenie na wynos − Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo, Wolt, Bolt Food, itp. Aplikacja znacząco usprawni procesy, dzięki którym obsługa zamówień na wynos stanie się prostsza. 

Nowa jakość obsługi zamówień zewnętrznych

Jak wynika z danych raportu HoReCa – 22% Polaków zamawia jedzenie z dostawą do domu przynajmniej raz w tygodniu. Dla wielu restauracji sprzedaż na wynos i z dowozem stanowią kluczową część biznesu. To właśnie logistyka dostaw, technologie usprawniające przyjmowanie, porządkowanie i dostarczanie zamówień są jednym z najważniejszych obszarów wspierających gastronomię. Jeśli zastanawiasz się jak szybko i sprawnie obsługiwać zamówienia online w restauracji, przychodzimy z pomocą.

Mamy jedno rozwiązanie, które pomoże Ci zarządzać wszystkimi zamówieniami zewnętrznymi m.in. z Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo, Wolt czy Bolt Food.

Jak to działa? System automatyzuje procesy obsługi zamówień na każdym etapie ich realizacji, co pozwala oszczędzać czas, zwiększać zyski i unikać błędów.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Wystarczy tylko jeden ekran

Nie musisz mieć żadnych dodatkowych urządzeń, nasza integracja umożliwia odbiór i obsługę zamówień ze wszystkich współpracujących platform w POSie. Jest to wygodne rozwiązanie. Można pożegnać się z wieloma terminalami od dostawców, które zazwyczaj służą do wyświetlania lub drukowania zamówień zewnętrznych.

Dzięki aplikacji wszystkie niezbędne dane automatycznie pojawiają się na jednej liście w POSie. W związku z tym, obsługa ma wgląd do całego zamówienia i każdej informacji na jego temat w jednym urządzeniu (na każdym z etapów realizacji). Widzi, o której godzinie i z jakiej platformy spłynęło, a także jego numer i wybrany rodzaj dostawy. Na liście w POS znajduje się również adres klienta i jego numer telefonu oraz przypisany kierowca w przypadku dowozu. To duża oszczędność czasu − wszystkie informacje są podane w przejrzysty sposób. Dzięki temu      można realizować więcej zamówień zewnętrznych, a obsługa zamówień online w restauracji staje się szybka i prosta.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Kontrola nad zamówieniami online w restauracji

Taka aplikacja to również wiele innych funkcjonalności. Jedną z nich jest możliwość szybkiej edycji menu widocznego na stronach zintegrowanych platform. Jest to przydatna opcja w przypadku, gdy któryś z produktów skończył się w magazynie, a pomimo to jest dostępny online. Za pomocą paru kliknięć w panelu administratora można „ukryć” potrawę na wszystkich zintegrowanych platformach.

„Wspomniane działanie pozwala uniknąć sytuacji, w której po złożonym zamówieniu obsługa musi dzwonić do klienta, aby go poinformować, że realizacja nie jest możliwa” – podkreśla Krystian Lipiński, ekspert LSI Software.

Taka opcja zarządzania menu online jest również wygodna przy częstej zmianie karty dań i ofertach sezonowych. Wszystkie modyfikacje można wprowadzić szybko, łatwo i w dowolnym czasie, a oferta restauracji jest zawsze aktualna. Istnieje również możliwość, aby wybrać dni tygodnia i godziny, w których klienci mogą zamawiać jedzenie na wynos. Nie dopuścimy wtedy do sytuacji, w której zamówienie spływa np. tuż przed zamknięciem kuchni lub całego lokalu.

„Współpraca Restimo i LSI Software S.A. to odpowiedź na codzienne wyzwania, przed którymi stają lokale gastronomiczne i firmy q-commerce. Aplikacja umożliwia integrację wszystkich kluczowych narzędzi na jednym tablecie, co eliminuje potrzebę używania wielu urządzeń i systemów”, mówi Arek Bielecki, współzałożyciel Restimo. “Dzięki temu restauracje mogą skoncentrować się na tym, co najważniejsze – na wydajnej obsłudze klientów, skracając czas przygotowania zamówień i minimalizując ryzyko błędów. To narzędzie dla tych, którzy chcą rozwijać swój biznes w oparciu o realne dane i pełną kontrolę nad każdym aspektem zamówienia”, dodaje Arek Bielecki.

Zwiększaj zysk i ogranicz koszty

„Automatyzacja procesu obsługi zamówień online umożliwia szybką realizację wielu wynosów jednocześnie z np. Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo, Wolt czy Bolt Food, co niewątpliwie przełoży się na większy dochód Twojej restauracji. Co więcej, dzięki takiemu rozwiązaniu realizacja i obsługa zamówień online w restauracji przebiega nie tylko sprawnie, ale i na najwyższym poziomie. Ograniczysz koszty, a klienci będą zadowoleni. Delivery stanie się proste!” – mówi Wicedyrektor Pionu Gastro, Krystian Lipiński.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.